3 Ağustos 2011 Çarşamba

su yeşili de nasıl bir renkmiş?

Peki, pekii bugün ne giyindim
Sabah bir kalktım inanılmaz serin bir hava
eee tabi ki burası Ankara
Ama Ağustos yahu daha! (bu satırlar sabah sabah yüzüme çarpan serin hava ile döküldü dudaklarımdan heheJ
Yine de iyidir hoştur  dedik. Ya dayanılmayacak kadar  çok sıcak olsaydı diye geçen düşüncenin akabinde giyinmeye soyunduk.İşte bu  nedenle o hafif serin havaya yaraşır,yakışır,yapışır nitelikte bir renk ve kıyafet seçeyim dedim. Nedir bu renk dedim ve kapadım gözlerimi açtım gardırobumu  bir de ne göreyim su yeşili bir elbiseJ. Su yeşili deniyor zannederim adına:) Bence su yeşili uydurma bir isim ama görünen o ki biz de zaman içerisinde kabullenmişiz. Hem baksanıza o renkten bir kıyafetim bile varmış:) Giyidim elbisemi baktım aynaya. Bu elbise belki görseniz beni daha iyi anlayacaksınız birkaç şekle girebiliyor. Ya da ben şekilden şekle sokuyorum. Nasıl mı? Üzerine taktığım kemerler; ki neresine taktığım çok önemli! Çünkü tam bel kısmından kalın bir kemer takınca farklı, tam göğüs altından ince bir kemer kurdele takınca farklı, bel altına ince bir kemer takınca farklı oluyor. Birdeee kemerin rengi de su yeşilini bir anda koyu yâda açık gösterebiliyor. Misal krem rengi bir kemerle yaz yaz olan bu elbise sütlü kahve bir kemerle sonbahara dönüşüyor. Ben de hani hava serin bugün dedim ya, biraz son bahar havasını anımsatayım diye düşündüm ve kahverengi fiyonklu deri kemerimi bel altından takıp noktayı koydum. İşte artık bugünkü kıyafetin kaderi o anda çizilmişti:):) O artık tam bir sonbahar elbisesiydi.
Kaderi derken de şunu kastediyorum; kemerler, kıyafetlerin kimi zaman vazgeçilmez aksesuarlarıdır. Ve taktığınız kemere göre belki ayakkabı seçiminizi belki çanta seçiminizi belki de takı seçiminizi yaparsınız. Ben de çanta seçimimi ve takı seçimimi kemerime göre yapmayı tercih ettim. Tüm bu çabalarım inanın hep sizin için:P
Tamam ciddi oluyorum ve devam ediyorum:Ne yaptım? Benim için çok çok önemli olan bir kolyem var ucunda güzel bir gözlük var çok cici o gözlüklü kolyem bana Fitiz Diet Marketin hediyesiJ Onu boynuma  ve ahşap küpelerimi de kulaklarıma taktım.. Saçlarımı sonbahara uygun dağınık bir yan topuz yaptım. Hatta o kadar salaş bir topuz ki sanki rüzgar saçlarımı bu hale getirdi dercesineJ Makyaja gelince sıra, artık son 5 dk kalmıştı evden çıkmama. Soft bir makyaj olmalıydı ama rujumun rengi kesinlikle madonna kırmızısı. Makyajını da tamamlayan ben en son rujumu sürdüm ve artık hazırdım. Hazırlanmak yaklaşık 15 dk mı aldı diyebilirim. Tabi ki öncesinde alınan duş bu dakikalara dahil değil;)Ne diyoruz eğitim kadar duş da şart;)
İşte böyle… Evden dışarıya adımımı attığımda doğru bir seçim yaptığımı anlamıştım. İşe gelmek için yola koyulmuştum artık…
Sevgiler benden
Yani,
elvinodabaşıpekiyidenJ

Hiç yorum yok: