26 Mart 2013 Salı

mürdüm!

Duyduk duymadık demeyin!!!
Geçen gece yorgunluktan fırında bir tepsi böreği uyuyakaldığı için kömür olana kadar yakan ben, bugün inanılmaz dinamiğim.
Hayır yorgunsun ne işin var börekle diyeceksiniz ama işte özlüyorum bazen bunları!
Allahtan annelik içgüdülerim sayesinde pat diye uyanıp olaya el koydum (Allah korudu orası ayrı!)
Neyse ki iyiyiz merak etmeyin:) 
Bebişim bugün çok güzel uyudu ben dinlendim ve de içime sinen bir kombinle karşınıza geldim. 
Daha önceden bahsettiğim gibi kalem etek koleksiyoneri oldum bu ara. Birazdan o olacak karşınızda!!!
Bazı insanlar bilirim; bilhassa bir kaç rengi açık ara çok iyi taşırlar. O renkler onlara aittir hatta. Ama bazılarıysa; ısrarla giyinmemesi gereken renkleri giyerler ya, gören gözlere geçmiş ola...
Ben beyaz tenlilere kesinlikle çok yakıştığını düşündüğüm bir renkle kombin yaptım bugün size.
Rengimiz MÜRDÜM.



Halinde havasında isminin tonlamasında renklerin müdürü gibi bir ağırlık var. Lacivertin siyahın verdiği karizmayı mürdüm e de atfedebiliriz desem abartı olmaz sanırım. Peki bu renk nasıl kombinlenir? Hangi renklerle çiftleşir, bütünleşir?
 Bana kalırsa ona en çok yakışanı toz pembe, siyah ve haki. Belki sarı ile de iyi durabilir ama zannederim toz pembe bir kaç adım önde.
Hamilelik döneminde edindiğim ipek bebe yaka gömleği kemerle sabitleyince ortaya hoş bir model çıktı. Altına kalem etek tıpkı sigaret pantolon kadar yakıştı. Kemeri simsiyah ortada bırakmamak adına ten göstermeyen siyah bir mus çorap giyindim eteğin altına. Yakamdaki kurdele mi? Onu da yine eklemeden edemedim.
Kurdeleler, fiyonklar, papyonlar nedir sizlerle olan bağım benim?
 Küçükken askılı papyonlu bir kıyafet istedim de almadılar mı acaba:)
İşte böyleyim sisli bir Ankara sabahında
kahvemizden bir yudum daha...



























Gömlek: Benetton
Etek: Roman
Kemer: Twist bir ceketin kemeri
Ayakkabı: Replay



10 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

ben kı murdum sevmem senı yerım:)
aman dıkkat edın kendınıze ama borekle saka olmaz:)


begumyagci.blogspot.com

Nihalce Handmade dedi ki...

çook geçmiş olsun çok şükür ki hepiniz iyisiniz.ben yazıyı okumadan mor dedim ama mürdümde çok güzeldir.sarı tonlrını daha çok ykıştırsamda buda çok güzel olmuş canım <3

minikkus dedi ki...

vuhuuuu beybi, gömleginin seffaflıgından göz kırpan kıvrımlı hatları olan sütyenini severim:)))
ben mürdümü, bordoyu, laciverti, özetle koyu olan bütün renkleri zaten cok yakıstırıyorum sana, o sebeple mürdüm icin söyleyecek özel bi sözüm yok :)
bide düzenli uyuyan tızını çok özledim ^.^

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

begümcüm sağol cnm dikkat edicim daha da fazla:)
Nihalce: Evet cnm çok şükür ki iyiyiz. Teşekkürler sarı kaplerin birincisi :)
minikkuş: aaa ayıp ama şimdi bir süt anasına bu yapılır mı hiç dikkatimi çekmemişti. Baktım da çok belliymiş hemen kaldırıyorum o fotoları. Sağol bebiğim yakıştırmana sağlık bebem de seni özlemiş özellikle sordum:)

Unknown dedi ki...

vee bir post daha ama ama kötü haberli bir başlangıç olmuş..:( Allah'a şükür ki uyanmışın tatlımm..sen söyle ben sana yaparım börek;)klas klas klas bir kombin,çooğ güzelsin bebikim;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

neyse ki geçti gitti kuzucum Allah bizi sana bağışlamış...
Yapsana börek isterim resmen yandı gitti kül oldu yeaaaaaaaa:(
teşekkür bebişim klasımdır :P

aşgaane dedi ki...

her zamanki gibi güzel, enerjik ve fit bi annesin:) çok cicisin çok :)

Adsız dedi ki...

Do you have аny video οf that? I'd want to find out some additional information.

My website: Dallas Seo Company 1

minikkus dedi ki...

ya hayır ama yaaa, ben kaldır diye söylemedimki fotolarını:( özellikle cok güzel görünmüştü gözüme, o sebeple şettirmiştim:( üzüldüm bak şimdi:/
bence geri koy, çünkü hepsi de cok güzeldi ^.^

fatma dedi ki...

Merhabalar,
Sizi uzun suredir begenerek takip ediyorum ve tebrik ediyorum. Bir konuda yardim istiyorum sizden baslikla alakasiz olsa da ;) suyu bittigi icin 38+3te gelen bir prensesimiz var ve bugun 6 gunluk gaz ve sut meselesi icin uygun bir liste olusturmaya calisiyorum ama internette birbiriyle celisen bir bilgi corbasi var ve sasirmis durumdayim biraz, emziren ve bu konuda bilincli bir anne olarak bu konuda paylasimda bulunabilir misiniz? Cok tesekkurler , fatma.