24 Temmuz 2013 Çarşamba

Mira 1 yaşında

Herkese sarı sarı merhaba benden:)
Hem de yıldızlı pekiyili merhaba, çünkü anlatacaklarım pekiyi ailesinin mutluluğuna dair en önemli varlıkla ilgili. Bu mutluluğun rengi sarı, günü 13 Temmuz 2012, saati 8:26, kilosu boyu diye gider bu sohbet:):) ama adını söylemeden geçmeyelim adı ise MİRA
Bir gün bana sorsalar hayatındaki en büyük tecrübe, eşinle ortaya çıkardığın en büyük mucize ne diye tek cevabı olur o da Mira. 
Hayata sevgi dolu bir iz bırakmak istiyorsanız, isteyerek ama gerçekten isteyerek sevdiğiniz adam veya kadınla bir çocuk yapın. Siz bi yapın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Tamam arada karşılaştığınız zorluklardan ötürü küfür yiyeceğim kesin ama olsun napalım o da benim payıma düşen olsun mutluluğunuzdan:)
Neyse çenem düşer uzattıkça uzatırım nasıl olsa ne yazarsam yazayım daha da güzel yazmalıydım daha iyisini hak ediyor daha da özenseymişim diyeceğim, o nedenle konumuza dönüyorum. 
14 Temmuz Pazar Fitiz Diet Mutfakta 18:00-20:30 arasında tüm süslemeleri bize ait olan bir doğum günü yaptık.
Çoğumuz sarı, beyaz giyindik, sarı bir şeyler aldık üzerimize, sarı asla giymem diyenlerin bile sarı giyindiği bir gündü. Bir de konsepti söylemeyi unutup sarıların içine renk katan sevdiklerimizden azar işittiğim bir gündü. Affedin kızım ilk defa 1. yaşına giriyor unutkanlıklarım bundan mütevellit;)
Ben limon sarısı bir elbise giyindim, saçlarım her özel günde yaptırdığım fix doğal dalga:) 
Kızımın bluzu aslında DIY bir çalışma:)
Eteği tütü değil Ponpon etek! önemle belirtelim de yanlış anlaşılma olmasın:P (Tasarımım doğru anılsın isterim çok hassasım bu konuda)
Hadi geçelim fotoğraflara tilililili


 Veee Mira yaşına 5-6 adım olsa da yürüyerek girer fakat özel bir gün olduğu için garantiye alıp anne ve babasının elini tutmaya karar verir:)
 Bir şirinlikler bir güleçlikler ki sormayın gitsin
 Eller hımmmm:)
 Ayaklar ohhhhh:)

Yenmek istenen pasta göze kestirildi ama bilmiyor ki onun için fitiz bebek cupcakeleri var, o bizim annecim:P
 Mira: Ya ben dergiye kapak olmuşum ya hiç te çaktırmıyorsunuz ya:P
Mira : Te Allam yarebbim, mumlar bile sarı beyaz:)
 Mira: Bunları üflüyorduk değil mi?
 Mira: Yıldız aşkınaaaa :)
 Mira: bu kurbağa bişi olacak ama bakalım ne olacak
 Mira: Baba ya gıdıklanıyorummmm:)
 :)


 Mira: Çok mıncıklandım birazcık yorulmuş olabilirim. Ama bunlar sevinç ve mutluluk gözyaşları. Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim valla bak

 Mira: Baba azcık beni yurutur musun söz şu gün geçsin kendim yürümeye devam etcem...

 Mira: Babammm ve elleri <3
 Mira: Ya bu nasıl üflenio ben üflemeyi bilmiyorum ki henüz pıff

 Mira: Pastaya dokunabilir miyim? Biliyorum bu sizin için ama hani tüm yıldızlar banaydı? Ne bu yıldız değil mi güneş mi yani cık cık
                       
Mira: Neyse ki Fitiz bebek cupcakeleri varmış. Kan şekerim düştü. Düşünün görüyorsunuz ama yiyemiyorsunuz yazık!
 Mira: Evet 1 yaşına geldik yaşlandık yahu' ben dedim doğrudur!
Bir de onlar benim dilek kartlarım bir iki satır yazın vallahi bakmıcam arkamı döndüm:)



 Mira: Yıldızları da Duygu ablam yapmıştı, görmüştüm ben ama üstüme alınmamıştım:)
 Fitiz Bebek Cupcakeleri. 




En sevdiğim içecek çilekli limonata şahaneydi.
 En sevdiğim fitiz tatlısı Meyveli yulaflı parfe



 Bigmisscake, Harika bir Yıldız pasta hazırlamıştı Mira'm için. Çok teşekkürler mükemmeldi
Mira: İşte sevinç gözyaşlarım hahaha:) Canım teyzem canım dayım ve annem
Mira: Dayımmmm benim biicik dayım var ki başka hiç yok <3
Mira: Bitanecik halamın kızı ablam Beyza. Bence artık birbirimize sıkı sıkıya sarılabiliriz büyüdük neticede:)
Mira: Canım dedemmmm bak ben dergiye çıkmışımmm
Mira: Ellerine doğduğum insan kocaman yürekli babannemmmm
Mira: Büyükbabammmm yine yanımdaydı
Mira: Ve tabi ki Vesile Ananem de öyle, canımmm o benim ki
Mira: İşte bebeklik arkadaşı diye Ada'ya denir gel bi yanak alıcam çok güzelsin yaa
Mira: Biricik Duygu ablam ne çok yıldız yapmış:) Bu arada saç renklerimiz aynı farkındaysan:)
Mira: İşte benim can dostum ilk arkadaşım ayrı göbek ikizimmmmm  Mavim
Mira: Bak ciddi bişi dicem; sen bana arkadaş getirmeye hazırlanıyormuşsun doğru mu de bana bilirsin seni en çok ben severim komik kadınım asiye ablam:)
Mira: Tuba abla arkadaşımla gelirsin diye düşündüm ama daha zaman varmış ufff...

 Mira: Mavi o pasta diilmiş sordum ben
 Mira: Düşünün ki Serkan Amcam bile gelmişti ohoooyyy:) Cemile teyzem zaten yıldızımı bile takip gelmişti.
Kuzenler toplandık:)

 Canım ablam iyi ki birlikte hamile kaldık yahu gel bi öpücem:)

Mira: Teyzecim biliyorum neler yaptığını her şeyi ne kadar güzelleştirdiğini, çok güzelsin kız sen
 Mira: Mavi beni oynamak için çağrırken, neymiş oturmaya mı gelmişmişiz hahaha
 Mira: Çok klasik bir poz olmasın diye erik yiyeyim dedim yoksa sıra sıra dizilmiş olacaktık, iyi ki varım ya tabi ki Tuğbam da öyle <3
 Mira: Baktım erik güzel Masal gibi arkadaşım masal a da verdim. Tabi ki Işıl ablamdan izin aldım tüm ciddiyetimle <3

Mira : Ya annecim bu fotoda kıyafetim sarılı değil saçım başım da dağılmış ama güzelim:) Berat amcamsız olmaz gerçi o burda çıktığından daha yakışıklı ama olsun idare edicez elbirliği ile:) Hımm düşündüm de biz gerçekte daha iyiyiz daha güzeliz be Berat amcacım, seviyorum seni

 Mira: Can'ım arkadaşım can doğum günümü kutluyor, çok tatlı çok iyi bir çocuk:)



 Mira: Yaaaa baba yaaa yapıcammm lütfen bak annem hazır poz vermiş lütfen pastayla numaramı yapayım,tam zamanı tüm ilgi bende olcak :)
 Mira: ahahaha evet tüm ilgi bende işte:)

Mira: En çok da yakışıklı eniştemin dikkatini çektim bence:) Bak kayıttayım bende diyor:P


 Mira: Bi sn içinde farklı bir tat var onu anlamaya çalışıyorum bi sn bi sn bulucam şimdi; limon mu o...
Daha bir çok değerlim katıldı ama fotoğrafları yok. Kesin benim yorulduğumu anlayıp bana ilişmediler ya da o güzel şeylerden yediler beni unuttular. Artık orasını bilemiyorum cevap hakkı bırakıyorum:P
Neyse canım size doyum olmaz sizi boğumlarımla başbaşa bırakıyorum.

                                   



Fotoğraflar bu kez Aylin Çifçi değil ama fark ettiyseniz onun çektiklerini de hem Stileo kapağında hem de dilek kartlarında kullandım. Kendisi Almanya'da olduğu ve çekimleri olduğu için gelemedi ama hem yanımızda gibiydi. 
Bu sefer bu güzel fotoğrafları Aytül Keskin çekti. Ankara'lılar kendisini biliyordur diye tahmin ediyorum ama bilmeyenler için bu şeker mi şeker bayanı tanıyın derim:) Üstelik konsepte uygun giyinip gelebilecek incelikte:) Teşekkürler Aytül Keskin, ne iyi ettin de geldin :)
Mira Etek: Stileo Kids
Mira Atlet: Mud Pie kıyafetinin büyük bir atlete uyarlanması:)
Ayakkabıları: Converse
Toka: Stileo Kids:)
Stileo Elbise: Zara
Kemer: Yargıcı
Ayakkabı: Bershka
Sevgiler benden
sarılı yıldızlı günlerden
FİTİZ DİET MUTFAK'A SONSUZ TEŞEKKÜRLER







6 yorum:

Unknown dedi ki...

nasıl şekersin sen öyle.. maşallah sana.. daha nice yaşların olsunn... boğumlarından öpüyorum:)

aysp dedi ki...

kocamann bir maşalllah hem beybiye hem size..nice güzel yaşlara darısı bnim miniğime :)

Adsız dedi ki...

MİRA BEBEK KIYAFETİNE BAYILDIM:)EN GÜZEL DOĞUM GÜNÜ KIZI MAŞALLAH ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN. DAHA NİCE SAĞLIKLI MUTLU YILLARA PRENSES:)

Unknown dedi ki...

ohoooyyyyy balımmm benimmm teyzesinin birtanesiii<3<3<3 o tipine, mimiklerine ölürüm yaaa<3<3 pambik prensesim sen ne iyi ettin de geldin hayatımıza, sadece annenin babanın değil bizim de hayatımızı değiştirdin, renklendirdin, sevincimiz umudumuz oldun.. tüm sevdiklerinin hep yanında olduğu huzurlu kocaman bir ömrün olsun inşallah..
elvin+emrah+mira üçlüsü size sesleniyoruummm huuu sizi ve o üç kişilik kocaman ailenizi çok seviyorumm, hep gülün hep mutlu olun hep birlikte olun emi<3<3

Nihalce Handmade dedi ki...

Bayıldım bayıldım hepsine bayıldım.Hele o tasarım eteğe o bakışlara bittim.Çok ama çok tatlı olsuş herşey.İyiki doğmuş Miramız yıldızımız ve iyiki bizim hayatımıza girmiş.Mutlu yıllar sana bir ömür boyu...sevgiler

fatoş dedi ki...

Çok eğlenceli, bool gülücüklü ve eşsiz lezzetli bir doğum günü olmuş anlaşılan, bütün fotoğraflarda tek odaklandığım şey Mira'nın cin bakışları oldu :P Mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun,daha nice nice sağlıklı yaşlarını kutlamaya Miracığın,
Sevgiler...