1 Mart 2013 Cuma

Olmak ya da olmamak:)

Merhabalarrrrr 
bu nasıl güzel bir havadır ey Ankara'lılar.. Acaba diğer şehirlerde de hayat böyle güllük gülistanlık mı? Öyle olsunnnnn öyle olsunnnn:)
 Bu havaya hem çiçek (siyah da olsa) hem pembe, hem de şeffaflık yakışır dedim ve yaptım gitti kombinimi. 
Umarım beğenirsiniz çünkü ben istesem de şuan daha fazla yazamıyorum. Çünkü işler beni bekliyor :O
Not: Bu arada üzerimdeki şimdiye kadar hiç giyinmediğim bir eteğimdir. Aslında istese de benim için hiç bir zaman etek olamamıştır. Ama bir şey olmuştur neticede. Ee güzel de olmuştur. 
Olmak ya da olmamak işte tüm mesele bu:P
Güzel bir hafta sonu olsun mu hadi olsun bakalım;)

Devamı mı? O zaman bir tık:)





















Etek böyle olunca kolay da çıkarılıyor, tavsiye ederim! Bir de püf nokta gelsin: Emziren anneler için kamuflaj kıyafet denilebilinir kendisine;)
İçerisine mutlaka gömlek giyinin annecikler;)


















Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Gömlek: Machka
Etek: Mango
Üst etek: Park Bravo
Şeffaf çanta: MAC
Kemer: Machka
Siyah gül: Accesorise
Ayakkabı: Matraş
Bileklikler: NY Angel (@NurcanYaman twitter hesabı:)


7 yorum:

minikkus dedi ki...

8 parçalı etegi üstüne şal yapmışsın ya pes valla elvinim! nasıl güzel rengi var, nasıl yaratıcılıktır siyah-beyaz ikilisiyle birlikte kullanmak <3
bide etegini bu kemerle daha sık giyebilirsin bence, zira aşırı yakışmış!
saçların da bugün ekstra bi güzel, pazar günü bol bol okşayalım güzel saçlardan o vakit ^.^

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

oy oy sağol miniğim kuşum:)
hımmm bak olabilir ama bilmiyorum ya bana yakışmıyor böyle etekler zamanında da ben bunla bişi yaparım ki diye almıştım:)
saçlarıma da fön değdi insan saçına döndü hihi öperim ki pazar günü

Sayın KARACA dedi ki...

Bu postun ana fikri "her parçaya değişik bir gözle bakmalı, Amacı dışında kullanabilirliğini göz önünde bulundurulmalıdır." :) Eteğin ve kemerin inanılmaz güzel. Tabiki sen giydiğin için güzel geliyor da olabilir. Git gide zayıfladığında gözden kaçmıyor ;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

:) bence ana fikri de zikri de kapmışsın sayınım karacam:) çok teşekkürler gitti kilolar son 2 lerdeyim bakalım o da inşallah zamanla:) sevgiler

Natalia dedi ki...

Hi beautiful!

I think that this post is really original...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

xx from

http://letoileduphare.blogspot.com

cemilEkaradaŞ baykaN dedi ki...

seni yerimmmm yaa güzel arkadaşım benim:* yine yapmışın yapacağını ve çokta yakıştırmışın;)eteğin rengine bayıldım yanlız tü tü tüüü maşallah..ayrıca saçlara dokunmuyoruz nokta.

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

oysssssss etek en sevdıgımden bırde salına ne demelı ozlemısım senı ve postlarını saclarının duzlugune bayıldım sevgı ınsanı