21 Mart 2013 Perşembe

bahar geldiğinde!

Uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun bir aradan sonra merhaba,
Yazamıyorum, fotoğraf çekinemiyorum, habire çalışıyor çalışıyorum:) 
Bir de ben bahar geldiğinde hep böyle oluyorum.
 En çok sarıyı seviyor, krem kıyafetlerimle hasret gideriyorum. 
Çiçekli ne varsa gözümü ona dikiyor, üşümemek adına  ince de olsa bir triko giyiniyorum. 
Böyle ortaya karışık aklıma ne geldiyse yapıyorum anlayacağınız

Devamı mı?




Gelelim tüyolara;
*Sizler de benim gibi kalem etekleriniz üzerine bol trikolar giyinip beline bir kemer dolayıp tüm renkleri birbirine karıştırabilirsiniz.
*Savaşa hayır zihniyetimize dost olan;-tüfekler yerine etekler, elbiseler omza-' yı kullanabilirsiniz.
*Çantanızın askısı çok hoşunuza gittiyse ve garip bir uzunluğu varsa onu kemer olarak da kullanabilirsiniz.
*Tokalarınızı saçınıza değil yakanıza takabilirsiniz
*Koyu göz makyajı yapıp sadece dudak nemlendiricisi kullanabilirsiniz.
 *Trenchkotlarınızın krem renk olanlarını Mart ayında hazır güneş görmüşken giyinebilirsiniz.
* Özlediğiniz baharın; sadece getirdiği rehavetten değil, sıcak renklerinden de nasibinizi alabilirsiniz.
*Çok sevdiğiniz yemekleri ya da tatlıları diyette dahi olsanız yiyebilirsiniz. 
Ha bir de unutmadan beni özleyebilirsiniz mesela
Mutlu baharlar bizimle olsun mu?
E olsun madem;)









Sanırım paylaşmazsam çatlayabilirim!
 Şu aşağıdaki muhteşem şey var ya o bebek bugün test edildi ve onaylandı fitizdietmutfak'ta. Sonunda waffle ı da daha az kalorili ve de lezzetli yapan bir yer var!
Bilginiz olsun da sonra duymadım filan cıkk cık demeyin;)
 instagram dan # fitizdietmutfak ı izleyebilirsiniz.Sağlıklı ve de az kalorili neler yapıldığına inanamayacaksınız!
Hadi bakalım afiyet bal şeker den ziyade waffle olsun:) 
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden
Etek: Twist
Kazak: Mudo (erkek reyonu)
Şal: O aslında bir elbise ve kotondan
Kemer: Çantamızın askısı;)
Çanta: Beymen Club
Trenchcoat: Yargıcı
Sarı yeşil bileklik: NY Angel - Nurcan Yaman:)

10 yorum:

Plentyofgubir dedi ki...

yumuk cocugun tokaları mı o sarı papyonlar

cemilEkaradaŞ baykaN dedi ki...

dışarıdaki havaya inat gözümü gönlümü açtın,gözüme gönlüme hoşgeldin bebeeemm ne iyi ettin;)ışıl ışılsın çok güzelsin:* o elbiseyi o hale getirmeyi nasıl akıl ettin dicem ama klişe olcak artıkın:) hastanım,çantanın hastasıyım;)<3

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Plentyofgubir : hahaha evet yumuduğumun onlar:)hemen de anlamışsın hiç bişi kaçmıyor ki :P
Cemile: Bebeeem ben senin için varım sarı çantam da öyle. Şala gelince boynundan geçirirken bir bakıyorsun aaa bundan şal da olur hem hafif hem şekil alabiliyor diyorsun hoppp şal oluyor:)

begum begum huuu dedi ki...

sen cok mınnaksın nerelerde bu kız dıyordum bende :)
kombın senın enerjını on numara bes yıldız aktarmıs bayıldım:)))
o elbıselerı etek sal yapma ısını senden ıı kımse yapamz mınnosum:)


begumyagci.blogspot.com

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

o senin minnaklığın tatlım valla sardım ben bu şal işine. Tekstile yeni bir bakış açısı getiriyorum ama karlı mı bilmem sonuçta bir taşla 2 -3 kuş;)

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

sarı çok tatlı... ayrıca çantayı çok sevdim...

minikkus dedi ki...

aahhahaa yaratıcı kafanı yerim lan! şu etekleri elbiseleri boynuna geçirmene hastayım <3

gulsinem dedi ki...

ama ben senii nerden takip ediceğimi bulamadımm :(

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

beni takipte kalın adlı sağ tarafta bulunan alttan ikici sekmene tıklayarak takip edebilirsin:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler