1 Ağustos 2011 Pazartesi

pembenin tozu adına:)

Günaydınlar günaydınlar günaydınlar,
sizi çok seviyorum hey stileo günlüğünü okuyanlar:)
Bugün yine her zaman ki gibi sosyal hayata karışabilmek adına bir şeyler giyindim ve çıktım. Hiç de zor olmadı her birini bir araya getirmek. Bilmiyorum ben çok sevdim bu kombinasyonu umarım sizler de beğenirsiniz. şşttt beğenmeyenler şunu da göz önünde bulundurun maalesef az da olsa özgür seçimlerimi engelleyen 'işe gelirken giyinme prensipleri'm var. Bunlara dahil olanlar çoğu zaman toplu saç,ve tabi ki gömlek giyinmek;) Eee diyeceksiniz hep sizi gömlekle mi göreceğiz. Hayır tabi ki ama gördüğünüz de de nedir bu gömlek tutkusu demeyin. Ya da diyin çünkü ben aynı zamanda bir gömlek tutkunuyum da...Neyse sanırım çok çok uzattım.Gelelim bu güne;
1)Sabah kalktım ve ilk olarak güzel bir duş aldım tabi ki. İnanın güne temiz başlamak kıyafet seçimini inanılmaz etkiliyor. Nasıl mı; banyo yapmak gözünüzü açıyor da ondan:):) Kendine geliyor insan, yatakla olan bağını şıp diye kesiyor suyu hissettiği an. Denemeyenler ki hiç hiç sanmıyorum sevgili okurlarım arasında denemeyen olmasın ama yine de ben belirtmeden geçmeyeyim, deneyin farkı göreceksiniz, iddaa ediyorum daha güzel giyineceksiniz;)
2)Kafamda öncelikle bir üst belirledim. Bu ne demek? Şöyle ki kıyafetlerinizi kolayca kombinlemek için öncelikle giyineceğiniz parçalardan en az birini 'ki bu bir aksesuar bile olabilir' belirleyin. Evet evet işte onu demek istiyorum kimi günler sadece bir kolyeyi takmak istediğim için kıyafetimi kolyeme göre ayarladığım olur. Yeter ki belirlenen bir parçamız olsun. Bugün ise iş günü ve dün bir elbise giyinen ben bugünkü tercihimi gömlekle bir kombin yaparak tamamlamak istedim. Gömleğim ise bir erkek gömleği:):) Rengi hafif kırık pembe krem tozları taşıyor. Bu renk de nasıl tabir edilir bilemedim tarafınızdan affola.(En kısa zamanda öğreneceğim mutlaka) Bu arada giydiğim gömlek bir erkek gömleği olduğu için biraz uzunca bu nedenle ya belinden bir kemer kullanmalı ya da alt beden kıyafetimle toparlanmalıydı.
3) Gömlek tercihimiz tamamdı ve sıra altına bir şeyler bulmaktaydı. Ben altına uçuş uçuş olan bir eteğimi giymeyi tercih ettim. Eteğimde tabi ki gömleğin içinde bulunan renkler de vardı. Neden buna önem gösteriyorum. Çünkü başta da belirttiğim gibi şık bir görünüm kazandırmak gerek kıyafete, ne de olsa işe gidiyoruz;)
4)İçerisinde kremler, toz pembeler ve acı kahveler bulunan ipek eteğimi giyinip acı kahve deri bir kemerle kıyafeti birleştirdim.
5) Sıra takılardaydı ki bu da atlanmaması gereken önemli bir detay. Eğer aksesuarları kombinlemeyi başaramıyorsak şahane de giyinsek büyü bozulur. Bu durumda bu konuda kendinize pek güvenmiyorsanız ya hiç aksesuar kullanmayın( küpe,kolye,bileklik, yüzük vs den bahsediyorum) ya da çok çok minik tercihler yapın;) Ben sevgili ablacığımın özel bir günümde aldığı ağaç dalı şeklindeki küpe ve kolyemi takmayı tercih ettim. Sanki biraz zayıf göründüler gözüme ve ekleme yapmalıyım dedim. Görünen o ki yanına ekleyeceklerim de ya beyaz altın ya da gümüş olmalıydı. Yani en azından gri tonlar içermeliydi.Ve yanına çok çok sevdiğim uzun zincirli bir kolyemi daha ekledim. Bu tarz kolyelerin içerisine fotoğraf konulabiliniyor. İşte orası da en güzel yanı;)
6) Saçlarımı yüksek değil ama düşük de olmayan bir topuz haline getirdim.
7)Makyaj ı en sona bıraktım her zaman yaptığım gibi;) Ee tabi daha kıyafet net değilken makyaj yapmak olmaz, dikkatinize;) Bir de cicilerinizi kirletmek istemezsiniz diye düşünüyorum...Makyaj seçiminde çok hafif tonlar tercih ettim. Çok ince bir kalem çekerek gözlerimi belirginleştirdim.İncecik gri far uyguladım gözlerimin altına. Elmacık kemiklerimi biraz taşarcasına toz pembe bir allık ve yine rujumuz tabi ki dudak pembesi.Ben bu adı taktım kendisine çünkü çok doğal.Bir kaç bir şey daha var ama sizi de sıkmayalım;)
8) Son olarak kapıdan çıkıyoruz çünkü çıkmaz isek işe geç kalırız.Çıkmadan önce ayakkabılarımıza bir göz atıyoruz ve iki seçenek arasında karar verdikten sonra bir pembe rugan babet seçiyorum. Neden babet ve neden pembe. Biliyorum kemer ile de kombilenebilecekken ben bu kombini işteki acı kahve topuklu ayakkabılarımla yapmayı istiyorum. İş çıkışı güzel bir tur atmak istersem güzelim tunalım da babetler çok keyfili olacaklar ayağımda;)
Bugün işte bu kadar sevgili stileo günlüğü takipçileri
elvinodabaşıpekiyi ben;)

Hiç yorum yok: