10 Ağustos 2011 Çarşamba

Istanbul, VOGUE Dergisi ile Elvan Odabaşı Kanar röportajı ve Stileo oradaydı


Evet bu pazartesi İstanbul’daydım. Oldukça sakin geçen bir pazarın ertesinde ‘yeter! hayat bu kadar da sakin olamaz’ dedik ve ülkemizin eşsiz memleketi İstanbul a gittikJ Yolculuk çok keyifliydi çünkü yanımda ablam sayın Elvan Odabaşı Kanar vardıJJ
Tabi ki İstanbul a gidiş nedenimiz ‘aman da pazarımız çok sakin geçti biraz hareketlenelim’ düşüncesiyle değildiJ İstanbul da bu Pazartesi itibariyle Formeo yani benim diğer severek yaptığım canım işim olan merkezimizin bir irtibat bürosunu açmak üzere işlemleri tamamlamaya gittik. Sadece anlaşma toplantı yeni ofisin ziyareti vs gibi ciddi işler için gittiğimi söylersem açıkçası yalan olur. Bir de aynı günde saat 13:00 ile 16:00 arası neredeydikkkkk ? Evet Vogue Dergisi eylül çekimi için PRN ajanstaydık. Şunu söylemeden geçemeyeceğim inanılmaz bir ekibi var Vogue un. İnanılmaz dinamik, güzel, şık ve cana yakınlarJ Hepsine, ama her ekip üyesine bayıldım. Ablamın ‘yeni diyetisyenlerin farkı’ başlıklı röportajı ve çekimi için oradaydık. Tamam konu ben değildim, benim modaya düşkünlüğüm kendimce yaptığım tasarımlarım ya da yakın zamanda biriciklerim tarafından yapılan sürpriz doğum günü partim değildi ama konuklardan biri bendimJ İçimden bir ses Stileo nun pek yakında Vouge de yer alacağını söylüyordu. Bakın hatta biraz önce yine söylediJJ Vogue un bir kıyafet tasarımcısı var inanılmaz cici, tarz bir bayan. Uzun sarı saçları beyaz gömleği ve altına giyindiği bu senenin modası olan siyah pilise eteği ile şahaneydi. Abartıdan uzak, tam olması gerektiği gibiydi. Ayağında saatlerce ayakta durmasını sağlayabilecek siyah babetleri ile çok rahat ve cici görünüyordu. Derginin bir de röportajlarını konularını planlayan bir güzellik ve sağlık editörü var. Gözde hanım benim hayatımda gördüğüm en pozitif kişilik. Henüz ajansın kapısından girer girmez sizi sıcak bir tavırla karşılıyor. Tabi ki o da çok şık bir kadındı. Sanırım ne giyindiğinizden çok biraz da onu nasıl taşıdığınız önemli yani kıyafetlerin içerisine giren bedenler ve o bedenlerin içlerinde olan ruhlar…Hepsi bir birbirini tamamlıyor. Kısacası çok çok harika bir sohbetti çekimdi ve de ekipti. Teşekkürler Vogue. Eylül sayınızı her sayınızı olduğu gibi heyecanla bekliyorum.
O gün tam 3 diyetisyenin çekimi yapıldı. Diyetisyen konuklar tabi ki dünya markaları ile giydirilmişlerdi. Konuklarından biri olan ablama ise bronz tenine yakışır bir renk seçimi yapmışlardı. Bu yılın sonbahar kış modasında kalın örgülü kazaklar olacakmış sizin için tüyoları da almış bulunmaktayım. Vitrinlerde görünce şaşırmayın diye söylüyorum bu yıl ki trendimiz bol ve kalın örgülü kazaklar. Bu arada ablam kazak giyinmekten nefret eder hatta hiç kazağı yoktur da diyebilirimJ Ama yine de tabi ki o gün kazak giyindi. E gülü seven dikenine, Vogue seven kazağına katlanırJ Tabi ki şaka yapıyorum ) Kazağın rengi sütlü kahve, yakası derin bir v, ve de kalça hizasında bir beden boyu vardı. Altına krem renk boru paça hatta biraz daha bol bir paça olabilir pantolon seçilmişti ve belinde ince kahverengi bir kemer vardı. Saçları sonbahara yakışır hafif bir dalga ile serbest bırakılmıştı. Makyajı toprak tonlarında ve kesinlikle abartıdan uzaktı. Anlayacağınız gayet şık bir seçim olmuştu. Aksesuar ve ayakkabıyı tabi atlamayalım; ayakkabısı oldukça topluklu bir ayakkabıydı ama utanarak söyleyeceğim işte ona pek dikkat edememişim J Boynunda ince bir gümüş tasma kolye takılıydı ve kıyafetle gayet uyumluydu. Çok güzel kareler yakalandı diye düşünüyorum. Fotoğrafların güzel çıkacağına kıyafet kombinasyonunun güzel görüneceğine şüphem yok. Röportaj konusunda ise inanıyorum çok keyifli bir çalışma çıkacak ortaya. İşte bu nedenle bu kadar verilen emeğin karşılığında Vogue alınır diyorum hatta her ay alınır diyorum.

Dip not: fotoğraflardaki kıyafetim ise bugünkü seçimlerim; krem erkek gömleğim, çok sevdiğim lacivert eteğim kurdaleli deri kemerim, işte bugünkü benim:)
Bir de tabi Vogue un Eylül sayısında çıkacak olan muhteşem diyetisyeniniz Elvan Odabaşı Kanar. Bakalım bugün ne giyinmiş:)Bu elbise size çok yakışıyor efendim;)

Sevgiler benden yani elvinodabaşıpekiyidenJ

3 yorum:

uğur dedi ki...

takipçinizim

dytelvanodabasi dedi ki...

ben artık bir kazak severim:)

kuvvetli dedi ki...

çookkk merak ediyorum o dekolteli kazagııı ne zaman çıkacak bu dergiii yaaa