9 Ağustos 2011 Salı

Gündüzünüz gecenize uymazsa ne olur?

Birkaç gündür yoksun ortalıklarda diyenlere geliyor anlatacaklarımJJ
Cumartesi yazmadım evet çünkü iş çıkışı kendimi güzel bir havanın kollarına atmıştım. O gün için elimde bir fotoğraf maalesef yok gibi. Gibi diyorum çünkü akşam çok sevdiğimiz bir arkadaşımın doğumgünündeydik.(Belki çekilmiş kareler vardır:P) Yer ise Botanika ve huzur verici bahçesinin ortasında kahkahalara boğulan bizler. Ne komik bir geceydi... Bu güzel gece için ise Tuğbacığıma teşekkür ediyoruzJİyi ki sen de doğmuşsun TuğbacımJTekrar iyi ki doğmuşsun BeratçığımJ
Nasıl gittim doğum gününe kısaca bahsedeyim.
Güzel bir yaz akşamı, ağaçlar arasında nezih bir mekan, ben ise sabah işten çıkmış halimleyim. Eksik olan şey ise neyse ki sadece topuklu ayakkabılarımJ (Daha sonra anlatacağım ama artık babetmatikler geliyor hanımlar!!! Biri bence beni dinleyip not alıyor söylediklerimi. Çünkü bunu ben de söylemiş ve düşünmüştümJ Tabi önemli olan icraat)
Neyse konumuza geri dönelim ne giyindim o akşam ben?
Krem renk askılı dar bir bluz altına çok çok sevdiğim siyah dar belden eteğim. İkisi bir araya gelince samanlık seyran olmasa da gerçekten çok şık oluyorlar. Bu ikiliyi elbise zannedenler dahi var!Yakamda krem renk gülümJ boynumda sıra sıra inciler, kulağımda tek taş değil ama tek top incilerim var. Düz salık saçlarım, ince eyeliner’lı gözlerim, madonna kırmızısı rujum ile işte karşılarındayım. Tabi normal olarak ‘ne bu şıklık’ diye düşünmüş olabilirilerJ Ben her ne kadar ‘Beratçığım tüm bu hazırlıklar senin için nasıl gelseydim ki’ diye kıvırsam da görüntümün ve kıyafet seçimimin nedeni;cumartesi günlerinin yarım gün oluşu ve benim iş halimle sürpriz olarak bir anda organize edilen doğum günü partisine katılmamdan kaynaklı. Eve gidip kıyafetimi değiştirmeliyim diye düşünsem de beni takip edenler bilir kocama ne kadar âşık olduğumuJ Bu nedenle kocacığımın yanına gitmeyi,onunla vakit geçirmeyi tercih ettim ve eve gidip zaman kaybetmek istemedim. Napalım biraz fazla şık olabilirim derken zaten kendimi Suare Butiğin sahibi olan tatlı arkadaşım Tuğba’nın şıklığı ile rahatlattım.Yihu neyse ki tek şık ben değildim:P Şaka yapıyorum gerçekten herkes çok hoştu itiraf ediyorum:) Bu arada iyi ki de eve gitmeyip dietmarkete eşimin yanına gitmişim bir anda bir organizasyon oluşuverdi Suare Butik’te. Bir baktım ki biz de gidiyoruz. Gerçi bir baktık bir çok kişi geliyor:)
Çok güzel bir geceydi tekrarlamadan edemeyeceğim.Suare Butik bence organizasyon işine de girmeli diyorum:) Fotoğraf konusuna gelince; sevgili arkadaşımız Aykut’tan haber bekliyoruz.
Yani;
Haber alamaz isek Aykut’tan,
Fotoğraflarımızı bulmak adına,
 Medet umacağız AKUT’tanJ
Yukarıdaki kötü espri için özürler ve sevgiler benden,
Yani,
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: