25 Ağustos 2011 Perşembe

minikler de cool olabilir

Hep kendi giyindiklerimden ya da hep biz büyüklerin giyindiklerinden bahsedecek değilim ya bugün de miniklerimiz nasıl giyinmeli ondan bahseceğim.Tabi bunu yaparken de daha henüz bir çocuğum olmadığından kendi kombinlerimi sunamıyorum:)Ama en azından bence hangileri güzel kataloglardan seçtiklerimi aktarıyorum. Şimdi nereden çıktı bu konu diyeceksiniz, haklısınız:) Dün alışveriş merkezinde dolaşırken kendimi zaranın çocuk bölümünde buldum. Allahım ne şaheneler insanın minik bir ikon olası geliyor:)
Bazen sadece kendi giyindiklerini mi önemsemeli insan diye düşünürüm. Herkes sadece kendi giyiminden mi sorumludur? Eee tabiki değil. Öyle düşünüyor olsam zaten böyle bir blog yazmam:)
Diyeceğim o ki; ne giyineceğinizi düşündüğünüz kadar eşinizin, kardeşinizin, arkadaşınızın ve tabi ki konu başlığımız olan miniklerinizin de giyindiklerine dikkat edin. Onlara aldığınız kıyafetlere de önem gösterin. Onların seçimlerinde de yardımcı olun. Hem belki kim bilir belki onların size değil sizin onlara ihtiyacınız vardır;)Belki onların seçimleri size ışık tutacaktır...
Açıkçası bazı sezonlarda miniklerin kıyafetlerinden bile esinleniyorum ben.Misal çocuk reyonunda gördüğüm bir kıyafet kombinasyonunun büyüğünü hayal ediyorum.
Yani 'erkek kıyafeti bayan kıyafeti birbirine karıştı artık' diye eleştirile dursun moda, ben çocuk kıyafetlerinin bile yetişkin kıyafetlerini geçecek boyutta olduğunu düşünüyorum artık.
Renk seçimlerinden, kıyafetlerin kesimine, kombinlenen kıyafetlerden tek parça elbiselere ve aksesuarlara kadar minikler bizleri geçiyor haberiniz olsun. E bu durumda siz onların değil onlar sizin örneğiniz olsun:)
Bakınız bir kaç seçtiğim kombinasyon sizlerle;








Beh hepsini de çok beğendim. Tamam itiraf ediyorum kimisini daha fazla:)
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: