19 Ağustos 2011 Cuma

Dunior olmak:)

İşte bugün uzun bir aradan sonra(bana göre uzun)karşınızdayım. Size bugün benim için çok keyifli bir o kadar da önemli günlerimden bahsedeceğimJ Bunlar birer düğün günü efendimJBu arada birkaç fotoğrafla süslediğim yazımda düğünlerde giyindiklerime bakıp yorum yapabilirsinizJ
Düğünler düğünler...
Kimileri çok sever ama ben oldum olası düğünlerden pek haz etmezdim. Çünkü hep aklıma tipik kareler gelirdi düğün diyince. Hep telaş, hep beğenilmeyen bir saç, makyaj, dekor, müzik, yemek beğenilmeyen tonlarca şey…Alın size düğün fobimi destekleyen unsurlar. Hatta biliyor musunuz sevgili büyükbabamın bir sözü vardır benim için söylediği: 'Elvin yavrum sen kendi düğününe bile katılmayacaksın sanırım'J hehe o zamanları düşününce evet hak veriyorum büyükbabama, gerçekten katılmayacağımı zannediyordum o sıra .Neyseki düğünüme büyük bir mutlulukla katıldım ve artık düğün fobimi de yendim:)
Ta ki sevdiklerimin düğünlerinde bulunana kadar bu böyle sürüp gitti. Öncelikle ablamın düğünü bir şölendi benim için. Tabi ki heyecan doruktaydı. Her aşama bir o kadar keyifliydi ki. Dünyada gördüğüm en güzel gelindi o benim için.İddaa ediyorum onun kadar kendi düğününde eğlenen bir gelin daha yoktur:)



Ben mi? Ben ise tüm odağımı ablama vermiştim. Ne giyineceğimi sanırım ablam benden daha fazla düşündüJ Düğün kimin ise odak, onda olmalı bence. !Ben ne giyineceğim’ derdine düşen arkadaş ve kardeş olmayıversin yahuJ Şimdi düşünüyorum da belki başka bir kıyafet giyinsem daha mı hoş olurdu. İşte böyle derdine düşmez iseniz de benim gibi sonradan başka bir şey mi giyinseydim dersiniz orası da ayrı. Ortayı bulmak şart;) Ama asıl olan, yüzümüzde asılı kalan o gülücükler. Eee bu durumda kıyafetin ne ehemmiyeti var ki J
                                       ' şimdilik pc de fotoğraf bulamadım en kısa zamanda koyacağım ne giyinmişim bu özel günde ?'

İkinci düğün ise ilk sevdiğim tabi ki son seveceğim kocacımın düğünü; yani bizim düğünüzümJ Her aşaması büyüleyiciydi. Gelinliğimi bir çırpıda seçmiştim. Dip not:Ben kıyafetleri gözüm ile seçerim yani bakarım evet bu olur der ve alırımJ Meğer gelinliğimi de böyle seçecekmişim. Baktım, gördüm ve beğendim.


Tabi düğün sırasında beni inanılmaz rahatlatan baş nedimem ablamın kıyafetine ise değinmeden geçemeyeceğim. Onun kıyafetini ise Ab.... Öz... 'ın show room'undan almıştık. Geçerken uğradığımız showroom da beğenmiştim bu elbiseyi. Rengi limon küfü kumaşı ise ipekti. Baş nedimeme ise şahane olmuştu:)

Bu arada saçlarım ve makyajım tamamen bana ait. Elim değmişken gelinliğimi de dikseymişim tam olurmuşJ
şıp diye bakıp beğendiğim gelinliğim:)

        sevgili ablacığım başımda beni fotoğraflarken:)

                                          Hazır mıyım?Sanırım evet:)İşte bitti                                                                 

                                                    
Çok güzeldi her şey teşekkürler tüm yanımda olanlara tabi ki en başta kocacığıma o olmasa kalırdım böyle bir başıma:):)

                                                             fotoğraflar için ise minnettarım yetenekli Elvan Odabaşı Kanar'a:)
                                              
3. düğün örneğimi ise her aşamasında(tabi daha fazla olmak isterdim)yanında olduğum canım arkadaşım Cemilym in düğünü. Bu sefer baş nedime olduğum kadar Cemileciğimin dünior ı idim.Hem de zevkle efendimJ

Gelinlik seçimi bir hayli zaman aldı. Ünlü markaların katalogları tarandı. İnternetten bakıldı. Vakko,pronovias,gelinlik butikleri hepsi hepsi gezildi. Sonunda o pofidik gelinlikte karar kılındı. Sonra başladı aslında çalışmalar.İşte gelinliğimiz bu idi.
                             Tabi ki papyonlu bir gelinlik değildi bizimkisi ;) O benim eklemelerim, ayrıca papyonlu gelinlik de fean olmuyor sanki, sizce? :)
Gelinliğimiz dikilirken her provaya beraber gittik. Her aşamasına dikişten anladığım konusunda dürtüler alan ben elimden geldikçe müdahale ettim. Biliyor musunuz sonunda istediğimizden daha güzel bir gelinlik çıktı ortaya:)
Sen de çok beğendin
Sıra saç ve makyajda idi. Objektifin arkasında ben, önünde cemiylm ve makyaj da Musti,saçta … vardı. Onlar benim bu işteki favorilerim. Her düğünde kendilerini öneririmJ Fotoğraf konusunda elimden geldikçe çekmeye çalıştım ama siz tercihinizi Fotoğraf Çekmecesi’nden yana kullanın mutlakaJ


                 çok ciddiydik:P                            çok da sakin:P

onlar aslında hep beraberlerdi:)




                                                                                        Hazırlayıp yol etmiştik. Düğünde görüşmek üzere:)
ben ise; düğüne sadece 3 saat kalmıştı ve hala bu haldeydim. Üstelik dünior'lıkdan nikah şahitliğine terfi etmiştim :)
                                                      Bu güzel düğünde ne mi giyindim?

         Saç ve makyaj yine bana aitti!           
                                  Kıyafetim ise belki de son zamanlarda en beğendiğim elbisem.
Bu güzel gecede tabi ki gelinimiz haricinde ablamı çok beğendim. Eteğini alması konusunda ben ikan etmiştim. Fakat üzerine gitindiği buluz tamamen kendi seçimi.

Peki,Dünior kime denir?
Tabi ki bana J yani evlenmeye karar verdiğiniz anda yanınızda olmasını istediğiniz,  seçimlerinizde size yardımcı olacak, hayır denilmesi gereken yerde hayır diyebilecek, olmamış denilmesi gereken yerde olmamış diyebilecek ama en güzel seçimler için hep yanınızda olabilecek sizi anlayacak ve o güzel günün muhteşem geçmesi için elinden geleni profesyonelce yapabilecek kişi, işte o benimJ
Ekip çantamda
-Öncelikle ben
-Makyözümüz
-Gelinliğin dikilmesi gerekiyorsa gelinlik terzisi seçim defterim(beraber karar veriyoruz hangisi olmalı)
-Kuaförümüz
-Fotoğrafçımız
Vs vs...
Biz kocaman bir ekibiz aslında ben ise sadece onları bir araya getiren kişiyim bir de çoğu zaman kendini sizin yerinize koyan kişiyim. Yani ben aslında yokum:)
Referanslarım
Kendi düğünüm,ablamın düğünü ve Cemiliy& Serkan düğünü,
çok çok çok daha olacak yakında bekleyin ve görünJ
Dip not: Dünior evet gelin için var olmuş gibi görünse de damatın seçimlerinde de yardımcı olan kişidir. Gelin ve damat bir elmanın iki yarısı gibidir. Evet her ikisi de muhteşem olmalıdır!
Benimle olan nice güzel DÜgünlere,Nİkahlara,ORganizasyonlara:)

Sevgiler benden
düniorunuz elvinodabaşıpekiyiden:)



1 yorum:

ayci dedi ki...

Dünior, ciddi anlamda her düğün organizasyonuna lazım olan bir kişidir.
Ve herkese tavsiye edilir.

Bu arada Cemile'nin fotoğraflarını cekemedigim ve düğününe katılamadıgım icin hafiften üzgünüm. :(