15 Ağustos 2011 Pazartesi

Maskülen giyinmek mi?Bayılıyorum...


Ben bazı günler feminen giyindiğimde çok iyi hissederim kendimi, tabi ki bu çok normal çünkü bir kadınım:)
Bazı günler ise küçük bir kız gibi giyinmek iyi hissettirir bana hatta küçülür ceplere bile girerim gibi gelir:)
Ama kendimi işte en iyi hissettiğim zamandır maskülen giyindiğim günler. Her biri olmasa da genel olarak erkek gardrobundan çıkan parçalarla donanırım. Erkek gardırobuna olan ilgim eşimle olan ilişkim kadar eski. Hatta ve hatta sanırım daha da eski:)
Erkek kemerleri,kuşakları, kol düğmeleri, kravatları derken olay artık aksesuardan öteye geçmeye başlamış bile. Benimle alışveriş yapanlar bilir ne zaman kadın ve erkek reyonu olan mağazalara girsem önce erkek reyonuna gider ayaklarım. Tüm erkekler(haklı olarak tabi) 'bu tekstil sektörü sırf kadınlara çalışıyor' derken ben ne kadar da güzel kıyafetler var diyip dolanırım erkek reyonlarında. Uzunca bir zamandır yaklaşık 6 yıl diyebilirim sadece erkek aksesuarlarında değil gözüm:) Pantolonlar, gömlekler derken sanırım işi iyice ilerlettim/abarttım:)
Kimi zaman giyinmekten utanmadığım erkek kıyafetlerini artık zikretmekten utanıyordum.
-Aaa gömleğini nereden aldın çok yakışmış
-Hımm aslında vardı almadım aslında eşimin damatlık gömleği:P
-Nasıl yani:O
-Ne yapabilirim giyinmiyordu bak bu da kuşağı hatta...
gibi diyaloglar yaşamadım değil hahaha:):) Bu sefer insanlar alışıyor 'aaa bu da mı eşinin' diye sormaya başlıyorlar. 'Yok hayır bunu kendim aldım' desem de tabi inandır inandırabilirsen. Sonra tabi, niye utanıyorum ki dedim. Hem yakıştırmasam, içinde iyi hissetmesem giyinmem. Yakışmasa beğenilmez ve sorulmaz nereden alındığı, kime ait olduğu. Bunlar benim teselli düşüncelerim tabi:)
Hani kimi zaman üzerinizde beğenip aynısını arayan dostlar vardır ya:) Benimkiler sanırım bu konuda yanlış reyona odaklandıklarından bulamıyorlar. Evet artık itiraf ediyorum ben penguen sever olduğum kadar maskülen kıyafet severim de:) Sanırım bunda eşimin etkisi de var. Çok zevlidir kocacım. Onun için beğenip aldıklarımı severek giyinir. Kendi için aldıklarını da ben severek giyinirim hehehe. Şaka şaka o kadar değil ara sıra... Hatta bazen bu ikimize de olur diye düşündüğüm aldığım çok şey olur:) Hatta bana 'insaf artık senin dolabına bir bak bir de benim dolabıma' der şakayla karışık:)
İşte tüm bunlardan mıdır nedir bilmiyorum ama 'Erkek Modası'nı inanılmaz önemsiyorum. Gelişmesine elimden gelen desteği esirgemeyeceğimi de belirtiyorum. Şahane tasarımcıları gıptayla izliyorum.

Bu arada bir kaç sorum var :
Neden erkek reyonları kadın reyonları ile aynı katta olmasın:)
Neden bir bayan sadece aradığını bayan reyonunda bulmaya çalışsın ve aklına hiç erkek reyonunu gezmek gelmesin:)
Ben sevgili eşimi düşünerek girdiğim reyonlardan onu da, (bakınız; yukarıda anlattıklarıma) kendimi de mutlu edecek kıyafetler edindim:) Size de tavsiye ederim.
Hem belki sevgiliniz, kocanız, babanız veya erkek kardeşiniz için inanılmaz bir parça bulursunuz:)
Tüm bu çabalarım hem kadınlar için hem de erkekler. Belki karışık olsa reyonlar insanlar daha yaratıcı olabilir giyim konusunda. Belki sadece modanın yönlendirmeleriyle kalmaz seçimler. Kim bilir?
Açıkçası böyle giyinmeyi seviyor, destekleniyor ve devam ediyorum
Sormak istediklerinizi bana elvinodabasipekiyi@gmail.com dan sorabilirsiniz:)
Bugün eşimin yıllar önce yurtdışından aldığı ve kendisinin aldığı günden beri pek giymediği pantolonu giyindim ve beline rugan  bir kemer taktım. Üzerimde beyaz v yaka yarım kollu bir badi var(Hülya Avşar stayle:)) Onun üzerinde ise sıcakladığımda çıkardığım sevgili ablamın balayında bile beni unutmayıp aldığı çok sevdiğim siyah yeleğim var.Boynuma alabildiğine ince zincirli ne kadar kolyem varsa taktım, saçlarımı düz ve dağınık bıraktım, siyah topuklu rugan ayakkabılarımı giyindim ve elime de siyah rugan çantamı aldım:)
Böyle giyinmekten keyif aldım mı? Evet aldım:)
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden:)







Hiç yorum yok: