24 Ağustos 2011 Çarşamba

Kırmızının askı balonların düsleri anlattıgını bilir miydiniz?

Rengarenkti balonlar... kimisi kırmızı kimisi mavi kimisi ise beyazdı. her birinin içinde başka başka hayaller vardı gerçekleşmeyi bekleyen. Gerçekleşecek miydi peki her biri? evet, ama biraz zaman vardı.olacaklar belki bugündü, belki yarındı.. işte öyle bir akşamdı kırmızılı,mavili, yeşilli, beyazlı...Kırmızının adı ise aşktı.
Benim zevkli renkli bir o kadar da kıymetli takipçilerim size haberlerim var.
Dün çok güzel bir gündü öncelikle paylaşmadan edemeyeceğim. Güzel haberler aldım. Sonuçlarını ise gerçekleştiğinde paylaşacağımJ
Dün ne yaptım
Öncelikle dün ü tanıtayım;
Dünün adı Bolon duJ
Konsept balon ve kırmızıdan oluşuyordu.
Yani gecenin rengi ise kırmızıydı.
Bu çekimlere aşk adını verdik. İçinde aşk besleyen biriktiren çoğaltan herkese armağan ediyorum.
Çekimlerdeki makyajım tatlı ve başarılı makyözümüz Mustafaya ait.  Konsept ise biranda ortaya çıktı. Balon ve kırmızı derken baktım hazır olmuş her şey.  Sevgili Elvan Odabaşı Kanar’ın katkıları ise sonsuz. Umarız bu amatör çekimleri beğenirsiniz. Ne yalan söyleyeyim ben çok beğendim. Çekenin de çekilenin de emeğine sağlıkJ
İşte buyurun bakalım;











Tabi bu fotoğrafların bir de kamera arkası var ki inanılmaz eğlenmişiz:):)




Peki ya balonlar nerede diyeceksiniz. Balonlarla da keyifliydi çekimler:)











Biricik baloncuğum doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın. Ayrıca modelliğimi yaptığınız ve keyiflere keyif kattığınız için cemilym ve baloncuğuma teşekkür ederim
İYİ Kİ VARIZ:):):)

Hiç yorum yok: