4 Ağustos 2011 Perşembe

Puan veriyorum; 100 üzerinden puantiye:P

Hemmen başlıktan da anladınız değil mi? Lafım anlamayanlara o zamanJ
Bugün sizler için evet evet yine sizler için puantiyeli giyindim. Tamam biraz kilolu gösterdi(puantiye kesinlikle kilolu gösteriyor:dip nottu buJ) biraz da şirin yani işe pek uymadı gibi ama yine de beğendim ben. Çok seviyorum turuncuya çalan kırmızıyı (bu da benim uydurduğum bir renk biraz uzun ama olsun: turuncuya çalan kırmızı hehe)Elbisem de işte tam da bu renk. Tabi üzerinde 100 üzerinden puan-tiyeler var. Renkleri ise yaza uygun olan krem. Ne yapıp ettim biraz işteki unvanıma uygun hale getirmeye çalıştım.Bakalım olmuş mu?
Ne mi yaptım yine kurtarıcım ince bir kemeri belime taktım. Kemerimin rengi ise koyu kahve. Bilerek krem seçmedim çünkü bu biraz daha ciddi bir hava kattı elbiseye.
Başka ne yaptım aslında pek de bir şey yapamadım çünkü elbise hem puantiyeli hem de yakası kocaman kurdeleliJ Yani çizip biçip dikenler her şeyi düşünmüşler. Ne katsam bu elbiseye fazla gelecekti.
Yine dip not: Bazı kıyafetler işte tam da böyledir, yani eksiği yoktur hatta fazlası bile vardır. Bir de bakacak olursanız; ‘üzerine bir detay eklemekten özenle kaçınınız’ yazar kullanım klavuzunda:P
Çok geyik yaptım kabul ediyorum ve konuma geri dönüyorumJ
Beline taktığım ince kemerle biraz toparlanmış olan elbisemin sıra takılarına gelmişti. Sonra da makyaj saç derken hemen de hazır olacaktım. Ama diyorum ya bu tarz elbiselerin fazlası vardır hatta bu fazla bazen siz bile olabiliyorsunuz tıpkı benim gibiJ Yani diyeceğim saçımı nasıl yapsam bilemedim takı ne taksam bilemedim hatta ve hatta makyaja hiç karar veremedim. Hemen tüyoyu kemerden aldım ağaçtan olma odundan doğma bileziklerimi ve küpemi taktım. Elbisenin yakası müsait olduğundan boynum ortaya çıkmıştı ve küpelerim kolayca bulduğu boşlukta sallanabilirdi. Ahşap bileziklerimin arasına bir de krem rengi bir bilezik iliştirdim kıyafetle uyumunu dengeledim. Saçımı ise açık bıraktım. Dalgalı olamazdı diyorum ya puantiyeli giyinmek zordur. Düz ve salık bıraktım.Çünkü sakin olmalıydı elbise dışındaki her şey. Makyajıma gelince incecik bir eyeliner çektim, şeftali rengi bir allık ve şeffaf bir ruj işte kullandım.İşte artık hazırım. Aaa ayakkabı giymeyi unuttum dedim ve gittim bir çift kahverengi ayakkabı seçtim. İş için topuklu iş dışında rahat yürüyebilmek ve ayak sağlığım adına tabi ki düz bir babet aldım yanıma. Babetlerim çok hafiftir özellikle öyle seçerim hem kılıfın içerisine sokup çantama sığdırabiliyorum hem de ağır taşımak zorunda kalmıyorum.
İşte bugün de böyle giyindim.
Beğenilmesi umuduyla
Sevgiler benden
Yani,
elvinodabaşıpekiyidenJJJ

1 yorum:

ckaradasbaykan dedi ki...

beğenmemek ne kelime harika olmuşun tatlım,seçimlerinle bir numerosun sen ;)

ayrıca her ne kadar söylemekte geç kalmış gibi görünsem de aslında yüzüne canlı canlı çok söylemişimdir.bir kez de burdan yenileyeyim ;
"blogun hayırlı ve de uğurlu kutlu olsun biricik dostum :) ince zevkinle,keyifli yazılarınla hoşgeldin!!! "

en büyük takipçinim bilesin ;)