5 Ağustos 2011 Cuma

Minik de olsa kurdelenin katkısı

Kurdelelerim kadar kıymetli takipçilerim (kurdelelerimi çokkkk severim bilirsiniz)Stileo emektarı olan ben Elvin Odabaşı Pekiyi ,bugün sizlere görüşmelerle geçecek bir günü için nasıl giyindiğini aktaracak JLütfen takipte kalınJ
İtiraf etmeliyim ki bugün benim için kıyafet konusunda sıradan bir gün. Niye diyecek olursanız kıyafetin çerçevesi daha baştan belli:) Nasıl belli? Çünkü yoğun bir iş günü ve gerçekleştirilecek görüşmeler var . Bu nedenle biraz daha ‘usturuplu’ giyinmek gerekiyor. Nedir benim için ‘usturuplu giyinmek’ Şudur: Renkler aşağı yukarı belli; siyah,beyaz,krem,lacivert,camel gibi…Bu nedenle etek seçimimi yapmıştım gardırop kapağımı açar açmaz. Dar ve sarı düğmeli arkası minicik kemerli bir beli olan bel altı büzgülü diz üstü bir etek bahsettiğim. Rengi ise lacivert. Çok beğendiğim eteklerimden biridir kendileriJBir de cepleri var ki inanılmaz kolaylık yaratıyor cepli kıyafetler. Tabi ki ceplerimi kocaman ıvır zıvırlarla doldurmuyorum ama yine de onların varlığı beni rahatlatıyorJ Sanki elimde bir yere bırakamayacağım minik bir detay olsa hemen ceplerim sayesinde onları ortadan yok edebilirim gibi geliyor. Bir de iş çıkışı rahat ayakkabılarımla yürürken ellerimi ceplerime sokabiliyorum. Bu da iş bitti anlamına geliyorJ Kimi moda yazarları bu görüntünün bir gözlükle de tamamlandıktan sonra kişiyi cool hale getirdiğini düşünüyor. Kim bu moda yazarlarından biri tabi ki benJ
Neyse artık eteği geçelim…
Üzerine armalı dik yaka beyaz gömleğimi giyinip kollarını dirseğe kadar katladım (ki kesinlikle kolları düzgün katlarla sıvanmalı) Dip not: Hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama bence gömleklerin kollarını dirseğe kadar katlamak omuzları daha geniş ve dik; üst bedeni ise daha fit gösteriyor. Dip Not: Bu arada herkesin ama herkesin bir beyaz gömleği olmalı. Lise sonrasında hayatımızdan çıkardığımız ve artık giymekten bıktığımız o beyaz gömleklerin yerini daha şık ve kar beyaz gömlekler almalı. Gömlek alırken mutlaka yakasında ve de kol manşetlerinde kaliteli tela kullanıldığına dikkat edin. Çünkü kaliteli bir gömlek ancak, zamana meydan okuyabilirJ Diyeceğim o ki; birçok gömleğiniz olacağına birkaç hatta bir tek beyaz gömleğiniz olsun ama gerçekten kaliteli ürünlerden ve kumaşlardan yapılmış olsun. Benden söylemesi. Önemli olan çeşit çeşit sayıca fazla iş kıyafetinizin olması değil zamana meydan okuyan klasik parçalarınızın kaliteli olmasıdır. Az olsun öz olsun;)
Neyse şimdi de gömleği geçelim…
İşte tam gömlekten sonra bir baktım ki neredeyse giyinmiştimJ Gömleğimin açık düğmesine kadar uzanan bir lapis kolyeyi takıp kulaklarıma da inci küpelerimi iliştirmiştimJ
Sıra makyaj ve saçta idi. Makjayımda yine pastel tonlar vardı. Yine bir eyeliner yine bir şeftali allık fakat bu sefer gözaltlarıma ince bir beyaz kalem. Dip Not: Göz üstüne uygulanan eyeliner ın yanında gözaltına uygulanan açık renk makyajın göz çevresini daha genç gösterdiğini düşünüyorum. Dudağıma kullandığım şeftali tonlardaki belli belirsiz rujumla da makjayım tamamlanmıştı.
Saçlarımı ise yine ara ara yaptığım sıkı bir topuz ile toparladım. Toplarken önlerden dağılan saçlarımı ise kenarlara tel tokalarla tutturdum. Dip Not: Söylemeden edemeyeceğim; makyajınız yukarıdaki gibi bir makyaj ise o gün saçlarınızı mutlaka gergin toplayın. İnanın yaşınızdan daha genç görüneceksiniz;)
Ayakkabılarım ise işte bugünkü başlığımda bahsettiğim o minik kurdeleleri taşıyordu. Onları giyinene kadar aslında kendimi tamamlanmamış hissediyordum. Şimdi ise artık her şey hazırdı. Kareli ve kurdeleli ayakkabılarım ve işte ben karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
Sevgiler benden
Yani,
elvinodabaşıpekiyidenJJJ

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sıradan bir günde boyle bir giyim ve bu detaylı anlatımla beni ekrana bağladın acaba diyorum çok özenli ve iddialı oldugun bir günün giyim seçiminde bizle paylaşımın nasıl olurdu acaba ?