12 Ağustos 2011 Cuma

Bugün nostalji günü

Tamam böyle bir gün yok, kutlamaya da başlamayın ama benim için bu sabah seçtiğim kıyafetlerle nostalji günü oldu. Neden mi? Çünkü yakında çeşit çeşit renklerini dikeceğim anneciğimin çok sevdiğim eteğini giyindim bugün.Ablacığımın dediğine göre (ki kesinlikle katılıyorum)ruhu doyuran gıdalar varmış. Anne dolması,mantısı vs gibi. Bence bir de ruhu ve bedeni doyuran, mutlu eden kıyafetler var. Onlarda anılar saklıdır. İşte bu etek de öyle bir etek benim için...Gerçi bu sadece bir etek mi okuyup göreceğiz:)Bana sık sık rastlayanlarınız belki üzerimde bu eteğin elbise olarak kullanılmış halini de görmüş olabilirler.
Hatta fotoğraf arşivimde varsa onu da paylaşayımJ
Ben kıyafetlere sadece etek, elbise tişört gibi isimler takmaktan yana değilim. Çünkü bir gün geliyor o etek dediğiniz kıyafetiniz; bir anda bluzunuz, bir anda elbiseniz haline dönüşebiliyorJ Tabi burada önemli olan eteğin boyu! Minicik bir tütü etekten ne bluz olur ne de elbise yani ne köy olur ne de kasaba. O bir tütü’dür öyle de kalmalıdırJJKıyafetlerin belli bir ismi olmasın, onları farklı şekilde de kullanabiliriz derken;  pantolonu ayrı tutuyorum tabi! Her ne kadar isteğimizle onu şort haline dönüştürebiliyorsak da o artık pantolon olamıyor daha sonrasında. Kast ettiğim tamamen hayal gücünüze kalmış ama olabilitesi de mümkün kullanımlar. Bu arada tütü etek ismini geçenlerde öğrendiğimi itiraf etmeliyim.Çok şirinmiş, bulanı tebrik ediyorum. Nil Karaibrahimgil in söylediği gibi giyinince insanı özgür hissettiren bir kıyafet tütü. Bir de haberim var sizlere aklıma yakında yapmayı planladığım bir tasarımıma takacağım isim geldi. Benim tasarımımın adı ise kuni olacakJ Nasıl bir şey bu kuni diyenlere, diker dikmez sizlerle paylaşacağım diye yanıt vermek istiyorum.
Pek yakındaaa ….
Bu eteği zamanında anneciğim kendi elleri ile dikmiş. İnanılmaz bir kumaşı var. Efil efil diye bir tabir vardır ya işte tam o kıvamda. Üzerindeki renkler tozpembe, lila, vizon ve de siyah. Bu renklerle ve minik desenlerle dokunmuş eteğimi bugün bel hizasında bırakmayı düşündüm. Beline siyah bir kemer takmalıyım derken kalın bir kurdele elime geçti ve arkadan fiyonklayarak bu kurdeleyi kemer gibi kullandım. Üzerine ise beyaz Beymen gömleğimi giyindim.

Dip not: Gömlekte dikkat edilmesi gereken unsurlara gelince sanırım yakalarının dik ve kolalı durması bir beyaz gömleğin olmazsa olmazı diyebilirim.
Saçlarımı mı? Onları da düz bir şekilde bırakmak hem birkaç gündür toplamış olduğum saçlarımın köklerini dinlendirecekti hem de bir değişiklik olacaktı. Yoksa bu kıyafete toplu saç da çok yakışır doğrusu;)Düz saçlarımın kısa kalan önlerini yukarıya doğru bombe vererek tokaladım.Bu da yüzümün ve küpelerimin daha çok ortaya çıkmasını sağladı.



Takı seçimimi siyah tahta bileziğimden ve de zamanında çok beğenerek aldığım siyah desenli küpelerimden yana kullandım. Yüzük olarak ise yine çok sevdiğim oldukça kocaman gümüş yüzüğümü taktım.
Sıra makyaja gelince ise eteğimdeki renklerden yola çıkarak göz kapaklarıma siyah kalem ve rimel yanaklarıma ise tozpembe allık kullandım. E ruj seçimim yine doğal bir renk olmalı diye düşünüp yine tozpembe mac rujumu seçtim. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum ister beyaz tenli ister esmer tenli olun bu rujdan hepinizin makyaj kutusunda mutlaka olması gerekiyor. Bir stileo önerisidir!(Mac Matte Ease A28 göründüğü kadarıyla okudumJ
Ayakkabı seçimimi belimdeki kurdeleye uyması için siyah topuklu rugan ayakkabılarımdan yana kullandım. Ayakkabım oldukça sade ve düz. Sanırım böyle de olması gerekiyorduJ
Gözlük kullanımımı hiç yazmıyordum bundan sonra mutlaka eklemeye çalışacağım. Bugün gözlük olarak Ray-Ban siyah damla gözlüğümü kullandım.
Bu arada ben kesinlikle poz veremiyorum... inanılmaz güldüm bugün:O başıma bir şey gelmesin:):):) Böyle denir ya:P
Bence mi? Bence güzel oldu ama önemli olan bakalım siz beğenecek misiniz?
Sevgiler benden
Yani, elvinodabaşıpekiyidenJ

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eteği elbise gibi kullanma fikri harika bence cogunda olmuyor ama olanda da güzel oluyor bence ... bugun yine harika gorunuyosun kuzummm