4 Ekim 2011 Salı

simdi de bir gilman bir huri...

Aslında hep ilgiliydim erkek giyimiyle ama bu kadar yazdıklarımın, paylaştıklarımın rağbet göreceğini zannetmemiştim:)Geçenlerde birkaç look paylaşmıştım hatırlarsınız,oldukça ilgi gördü ve devam ettirme kararı aldım.Yarın yeni bir look daha geliyor:) Zaten biliyorsunuz kaç zamandır asıl ilgimin erkek kıyafetleri olduğunu söylüyorum.
İşte tam da bu konu üzerindeyken bugün okuduğum bir röportajdan bahsedeceğim.
HATİCE GÖKÇE.Bu işin duayenlerinden. Kendini erkek modasına adamış bir isim. Şimdilerde kadınlara yönelik çalışmaları olsa da onun için erkeğin yeri hep ayrı olacak gibi görünüyor. Bu yıl ki İstanbul Fashion Week etkinliğine, cennetin erkek hizmetkârları anlamına gelen GILMAN konseptini taşıyan tasarımları ile katıldı.Oldukça gösterişli kıyafetler ile yine oldukça şahane bir sunumdu.İlk bakıldığında tabi ki öyle sokakta giyinilecek türden kıyafetler değil. Ama oldukça iddaalı diye düşünüyorum. Ellerine sağlık demekten ise kendimi alamıyorum.
Bu arada GİLMAN bildiğimiz hurinin tam karşılığı. Erkek profilini daha iyi bilmek adına içinde Türk erkeği profili yarattığı bir tez hazırlıyormuş kendisi. Hatice Gökçe'yi benim gibi takip edenler belki bilirler hep şöyle bir görüşü vardır. 'Bir İngiliz bir İtalyan tanımı var erkek modasında ama biliyoruz ki bir Türk tanımı maalesef yok.' Şimdi bazılarınız diyecek neden yokmuş. Ne oldu bizim giyindiğimiz kıyafetlere... Var mı düşünün bir bakalım:)Ben düşündüm de aklıma gelenler pek de iç açıcı değil...
Tümünü kıyafet devriminden sonra dışarıdan almışız.Aksesuarlar,kesimler,kombinler... Ben kendisine koşulsuz, eleştirisiz katılıyorum. Ve çalışmalarını özenle takip ediyorum. Tamam GİLMAN'ın asıl beni cezbeden yanı tasarımlardan çok ismi diyebilirim. Bir de podyumda yer alışları. Belki çoğunuzun rağbet edeceği, gardırobunda mutlaka yer vereceği parçalardan değil ama bunun nedeni tamamen sıradışı ve gösterişli olmaları. Bu arada bu tasarımlarda yaka,düğme kullanılmamış dip not olarak geçmeliyim.
Hatice Gökçe'nin özellikle koleksiyonlarına bulduğu dikkat çekici isimleri merak ettiğim gerçeğini de sizlerden saklamayacağım. Ne diyelim darısı Stileo'nun Aslanları'na ve onlar için tasarlayacağım koleksiyonlarıma:)
Elvin Odabaşı Pekiyi

Hiç yorum yok: