20 Ekim 2011 Perşembe

X renkleri, X kesimleri, X şekilde kullanabilirsiniz!

Güüüüünaydın STİLEO'cularrr:)
Beni birazcık olsun rahatlatan bu blog için siz takipçilerime öncelikle teşekkür ederim. Biliyor musunuz benim iki yanım var; tıpkı kıyafetlerin bir tersi bir düzü / bir içi bir dışı olur ya onun gibi. Ters yani iç diye isimlendirdiğim yanım bu bloğa elimden geldikçe pek yansıtmadığım genelde üzüntülerimi sıkıntılarımı problemlerle başetmelerimi içinde barındıran tarafım. Dış yani düz yanım ise pozitif baktığım pozitif bakmaya teşvik ettiğim yanım. Her ikisi de çok gerçek çok samimi ama diyorum ya ikisinin de yeri de, kişileri de okurları da ayrı...
Neyse...Bu arada sanırım bu gördüğünüz düz yanım, biraz uzatmayı seviyor:)Beni böyle sevin sevecekseniz demeden kısa kesip, bugün ne giyindim'e dönüyorum.Karşınızda 'siz de ..x. renkleri ..x. kesimleri ...x şekilde kullanabilirsiniz' başlıklı yazım:)

Bugünkü renklerimiz mavi ve füme.
Füme ve maviyi bir biri ile kolaylıkla kullanabilirsiniz. Çünkü biri içine kapanık bir renkken, diğeri dışadönüktür ve bu nedenle birbirlerini kolaylıkla bütünler. Evet, füme içe kapanık bir renktir, mavi ve tonları ise dışa dönük:) Bence renklerin de bir kişiliği var, tıpkı kişiliklerin renkleri olduğu gibi...
Bakınız, siz de benimle aynı görüşte olacak mısınız,ben bu ili rengi bu şekilde kombinledim;

Dar kesimli tek parça kıyafetleri vücut hatlarınızı pek belli etsin istemiyorsanız uzun şallarla yeleklerle kullanabilirsiniz. En kısa zamanda şal bağlama tekiniklerini size buradan daha önceden görmüş olduğum bir video ile aktaracağım;) Yani bende kalınnn...
Buyurun anlattığım detayı ben bu şekilde kombinledim. Dar mavi elbisemle füme şalımı nasıl da dengeledim;
 

 Biliyor musunuz ben kıyafetleri, varolan kıyafetlerime göre alırım. Tıpkı bir puzzle gibidir tüm seçimlerim. Yeniler, varolanları mutlaka tamamlarlar. Olur da hiç bir kıyafetimle alakası olmayan bir şeyi beğendi isem inanın 'çok güzelmiş ama benim gardrobumda yeri yok' der başka bir ihtiyacıma yönelirim. Bu nedenle gereksiz yere edindiğim, sırf beğendiğim için aldığım bir parçam yoktur benim...
 Bu kıyafetle yine gümüş takılar yerinde olacaktı bu nedenle bir kaçını taktım. Uzun swatch kolyem ve bilekliklerim üzerimde olan fümeleri tamamladı.
Bu arada bir dip not: şal takmamış olsaydım boynuma büyük bir kolye takmayı düşünürdüm. Çünkü dar elbiseden dikkatleri aksesuarlara çekmek kıyafetin iddasını bir nebze olsun azaltıyor;)

                                              
 MAXco lardan gidiyorum iki gündür. Tıpkı yağmur botlarım gibi bu gri siyah deri çantam da MAXco. İnanılmaz kullanışlı. Bir siyah,kahve çantaya göre az kullansamda ara sıra yerini buluyor çantam, tıkpı bu kombinde yerini bulduğu gibi:)

Ayakkabıcıklarım:) Bu yıl sanırım botlarım içerisinde 'en sevdiğim' dediğim yeri; rengi ve modeli itibariyle füme kurdeleli botlarım alacak.


Bu kıyafetle olan uyumları ise, tam onları alırken ki hayalimle örtüşüyor. Ben de tıpkı böylesine güzel duracaklarını hayal etmiştim. Bakalım ilerleyen günlerde bu botlar hangi renklerle, hangi kıyafetlerle kombinlenecek;)
Umarım beğenmişsinizdir.

Çok çok üzüntülü haberlerle geçirdiğimiz bu günlerimizde birkaç dakikayı sizi tebessüm ettirmeye ayırdım, umarım başarabilmişimdir.
Barış dolu güzel günler dileklerimle:(
sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyi'den

2 yorum:

kuvvetli dedi ki...

çok begendimmm ..

Adsız dedi ki...

hoş görünüyor:) deneyeceğimm