6 Ekim 2011 Perşembe

saks mavisi ile acı kahvenin uyumu...

Yihuu sonunda botlarıma kavuştum. Zaten hep benimdiler ama yazın gelmesiyle rafa kaldırdığım botlarım artık yerlerini almaya başladı. Yeri ise tabi ki onunla uyumlu kıyafetlerimin yanı:) Bakalım siz beğenecek misiniz?
 Her giyindiğimde beğeni toplayan bu botlarımı dışarıda giyinebilmek tabi ki pek mümkün değil. Neden? Çünkü ben Çankaya'da oturuyor ve de çalışıyorum. Ankara'yı ve Çankaya'yı bilenler bilir; öyle topuğunuz bir taşa denk gelmeden yürümeniz pek imkan dahilinde değildir. Zaten ben de iş dışında takıyorum ayaklarıma düz taban botlarımı, hal böyleyken seviyorum çankaya yollarını:):):)

Bu gün sizlere uzun zamandır kendimle ilgili yani bayan kıyafetleri ve önerileriyle ilgili yazı yazamamış fotoğraf paylaşamamış bir bloggerın utancıyla acilinden diyeceklerimi diyip anlatacaklarımı şekiller üzerinde anlatacağım...
Saks mavisi bu yılın kışını renklendirmek adına kullanılacak renklerden. Ben ise oldukça severim bu rengi. Çünkü siyahla kombini ayrı,kremle kombini ayrı kahveyle kombini ayrı oluyor...
Bugün ise üzerimde kahverengi ile kombinlenmiş halini göreceksiniz. Doğruyu söylemek gerekirse kahveyle kombinini ilk bugün denedim fena olmadı gibi sanki, Sizce?

Üzerine soğuk hava koşullarına önlem amaçlı almış olduğum bu uzun tiriko hırka rengi sayesinde elbisenin renginin daha çok ortaya çıkmasına neden oldu. Ben elbisenin hırkalı halini de hırkasız halini de beğendim.
 Boynumda görmüş olduğunuz kolye ise zaten tanıdık gelecektir. Daha önceden de takınmıştım. Rengi ile çoraplarımın uyumu hem spor hem şık bir görüntü yakalamamı sağladı. Zaten botlarımla olan uyumu tartışılmaz gibi görünüyor:)

Tabi bir de bu kıyafetle ceket seçimi nasıl olmalı ve çanta olarak ne tercih ettim onları görselleyelim:)

İtiraf ediyorum ben bir deriseverim:) Özellikle koyu kahve derinin; kıyafetlere ve aksesuarlara çok yakıştığını düşünüyorum. Bilmiyorum belki de bana öyle geliyordur;) Ama karar vermeden bir bakar mısınız?:)
 Bu çantamı sevgili,zevkli kocacığım geçen yıl yılbaşında almıştı. Çokkk seviyorummmm evet kocacığımı da çantamı da. Her ne kadar boynumdaki fıtık nedeniyle ağır ve büyük çanta taşıyamasamda sıklıkla kullanmaya çalışıyorum bu çok sevdiğim çantamı:) Bu arada bence unisex bir çanta. Yani erkeklerde böyle çantaları deri ayrıntılı trençkotlarıyla kullanabilirler.Şüphesiz çok yakışacaktır, sizce?
Geldik bugünki yazımızın da sonuna. Bitirmeden önce yazımla pek alakası olmayan bir paylaşımda bulunacağım.
Okumakta geç kaldığımı düşündüğüm bir kitap var bu sıralar yatmadan önce elimde. İçinde şöyle bir satır var beni çok etkileyen. 'Ölüm, hayatları sonlandırabilir ama ilişkileri ve hissedilenleri asla...'Tamam biraz değiştirmiş olabilirim:) ama anlatmak istediğimiz aynı, paylaşmak istedim. Sevdiğimiz insanları kaybedebiliriz bedenen ama onlarla yaşadıklarımızı onlara karşı olan hislerimizi değiştirmiyor bu durum. Hayatımızın bir parçası olan bu kayıpları belki de yaşanılabilir dayanılabilir kılan da bu.
Sizce de öyle değil mi?
Sevgiler benden
elvin odabaşı pekiyiden...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elvin merhaba;
takipteyim seni, 4 gözle bekliorum yazıları ver resimleri =) bir de üzerindekiler markalarını belirtir misin? hani bizim de olsa fena olmaz ;)
teşekkürler..
yasemin

Unknown dedi ki...

Elvin ablaa =) Blogun ne kadar değişmiş çok begendiim =) yazılar ve kombinler pek güzel olmuş eline sağlıık =)
www.lovesfromfashion.com