18 Ekim 2011 Salı

ben sevmesem de siz sevin:)

17.10.2011
Bu kadar da yağılmaz ki dedirten bir günü bitiriyoruz bugün. İnsanın içine kasvet veren, 'ben yağmurlu havayı severim' diyene özendiren bir gündü. Bilmiyorum siz sever misiniz ama ben yağmurlu havayı hiç sevmem. Hiç sevmem diye konuşmayı da sevmem aslında:) Ama neyi severim; bot giyinmeyi, şal takmayı ceket giyinmeyi. Bunları sevebilmek için de hava şartlarının uygun olması gerekiyor, tabi siz de haklısınız. Ama sizin de içinizi karartmıyor mu sabahleyin işe gitmek için bir hışımla kalktığınız sıcacık yatağınızdan sonra yağmurlu camları görmek. Benim karartıyor. Ne giyinsem başlıklı bloglar geliyor aklıma bir de:) Demek ki bu cümleyi kuran bir çok insan var dünyada diyorum. Hayır bu mudur derdimiz tabi ki değil ama bekleniyorsa her birimizden iyi görünmek o zaman ey yağmur sana sesleniyorum; bu kadar da yağılmaz ki...:):)
Ne yapsın güzelce hazırlanıp evinden işe gitmek için çıkan sen ben...
Neyse  yağmur da gerekli! hatta o kadar gerekli ki, zaten gerekli oluşunu konuşacak olursak bu konunun içinde giyimin de kuşamın da pek ehemmiyeti kalmayacak;)
İşte bu nedenle herşeyi alan fakat şemsiyeye ihtiyaç gözüyle bakamayan ben ve benim gibiler artık güzel bir şemsiye alın uyarısı yapmak istiyorum. Hayır hayır geçiştirmeyin şemsiyenizi öyle miniğinden gösterişsizinden değil bildiğin kocamanından, üzerine dayanılarak gidilebileninden, güzelinden heybetlisinden seçin.
Bir deee yağmurluk falan sevmem ben ama siz benim gibi olmayın bir de kendinize cici bici yağmurluklar alın.
Bir deee yağmur botu var değil mi bu kategoride. Tabi bu kesinlikle şart.İşte ne hikmetse onu seviyorum. Resmen kızgın şirin gibi oldum onu sevmem bunu sevmem diye diye
Arabanız olabilir yine de bunları edinin. Evinizle arabanız işinizle arabanız arasında inanılmaz konfor yaratacaklar emin olabilirsiniz.Hem tekstil bu kadar her birini şıklaştırmaya cicileştirmeye çalışırken siz de biraz elinizi cebinize atın;)
Burberry ise bu işi biliyor. Sanırım bir yağmurluk ancak bu kadar iddalı ve güzel görünebilir.Saks mavisi kırmızısı gayet başarılı...

Şemsiye de fena değil değil mi?
Botları illaki koyu renk seçmek zorunda değilsiniz. Bakınız krem rengi de gayet güzel görünüyor...
 bu fotoğrafı çok enteresan bulduğum için ekliyorum yoksa güzellikle yakından uzaktan ilişkili değil;)
Benim şemsiyeli yağmurluklu ve yağmur botlu fotoğraflarımı bekliyordunuz biliyorum ama ben yağmuru şimdilik sadece iş yerimin terasından ve evimin camlarından izliyorum:) Sabah evden çıkıyor akşam eve dönüyorum. Bu nedenle evde ve işte her birinden arınmış halde bulunuyorum... Yağmuru sevmiyorum diyorum ya sadece altında ıslanmayı sevmiyorum yoksa tüm bu saydıklarımla zaten yağmurdan sadece keyif alınır.Sizce?
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

Adsız dedi ki...

benim de bir burberry yağmur botu hayalim var:)
www.pinkprincessmoda.blogspot.com

google hesabımla yorum yazamıyorum:(