21 Ekim 2011 Cuma

karalar bagladım:)

Yeni umutlar için yeni bir güne merhaba diyorum ama niye karalar bağlıyorum olayın özüne hemen iniyorum...
Bu aralar ruh halim pek öyle canlı renkleri taşıyabilecek durumda değil zaten sizlere de mahçup mahçup yansıtıyorum:( Madem ki ruh halim böyle o zaman bırakalım karalar bağlayayım diye düşündüm:)
Dolabımdaki siyahların içinden bir demet yaptım bugün hem de fiyonklu:)
Piticik kollarına bayıldığım siyah bir elbisem var benim. Bu elbiseye bakınca birşeyler eksik diyor insan ve tamamlamadan edemiyor. İşte bu nedenledir ki ben de beline 'karalar bağlamak' konseptine uygun olsun diye siyah geniş bir kurdele bağladım.
Kurdeleye olan zaafımı bilirsiniz. Kurtarıcı kurdeleler benim için, yeri gelir kıyafetin bir parçası gibi olur yeri gelir aksesuarı gibi. İşte bu nedenle gidin bugün en güzellerinden seçerek bir kurdele yatırımı yapın:)
 Kalınından incesine naifinden çılgınına bir cümbüş yaratın aldıklarınızla çekmecenizde. Görüp bakacaksınız o kurdalelerle kıyafetlerinize başka bir boyut kazandıracaksınız. Fakat önemli bir detay var o da şu; lütfen kurdele seçiminiz kaliteli olsun.Sıradan bildiğimiz en ve renkteki kurdelelerden özellikle kaçının!
Benim favorim yaklaşık 6-7 cm eninde olan kalın kadife kurdeleler. İpek saten olanları da yine çok güzellerinden.
İçlerinde olmazsa olmazları ise siyah ve haki yeşil;)
Neyse onun dışında çok tekdüze giyindiğim için daha fazla balladındıra ballandıra anlatmama gerek yok. Siyah zaten asil ve anlamlı bir renk anlatması gerekenleri kendisi anlatıyor...
Üzerimde kullandığım tek renk ise ojelerim siz isterseniz böyle bir kombinle şeffaf, siyah, kırmızı tonları da kullanabilirsiniz. Ben narçiçeğine benzer pembeden yana kullandım. :):) Sanırım şu renklere verdiğim isimlere çok gülüyorsunuzdur. Olsun gülün...çünkü ben de gülüyorum:)
Gülmek güzeldir, tıpkı ağlamak gibi...
Bakalım beni bugün de beğenecek misiniz?






Hiç yorum yok: