13 Ekim 2011 Perşembe

bordoyu lacivertle seviyorum...

Merhabalar sevgili Stileo'cular:)
Yoğun ama çok yoğun çalıştığım bu günlerde, başımı işten kaldıramadığım saatlerin ötesinde; tabi ki sizleri, sizlerle bir şeyler paylaşmayı çok özlüyorum. Zaman bulsam her gün bir şeyler paylaşmak isterim ama 'oluyorsa bu kadarı şayet, ne yapsın şahsına münhasır Elvin adlı şahsiyet:):)
Bugün muhteşem asil iki rengi bir araya getirdim sizler için. Hem günümüzün modasını temsil eden hem de geçmişin izlerini taşıyan fiyonklu gömleğimle ve de ona eşlik eden sıcacık laciverlerimle objektifin karşısındayım:)



                                                                   Gömlek!
Evet, 'kimin yoktur ki annesine ait böyle bir gömleği' diye düşünmeden edemiyorum. Olmayanların zannederim anneleri ya gelecekteki kızlarını düşünmemiş ya kızları olacağını düşünmemiş ya da aman çok sıkıldım bu gömlekten modası da geçti atayım gitsin demiştir. Yoksa mümkün değil:) Benim tatlı anneciğim ise bizleri hayal etmiş ki bu gömleğini saklamış. İyi ki de saklamış.
 Bakınız büyük bir zevkle giyiniyorum.(Bugün yine evet annemi anma günüm, haklısınız. Gerçi benim için hergün onu anma günü orası da ayrı.)
Şimdi geri dönüyorum konunun odak noktasına. Ben hayatta tüm renkleri severken bir kaçını ayrı tutarım. Ayrı tutarım derken sevmediklerimden bahsediyorum. Biliyor musunuz o renklerden biri de bordodur:)Diceksiniz bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Siz demeden ben nedenini açıklayayım; Neden bordoyu sevmezdim ben? Çünkü yıllarca lisede ceketinden çorabına kadar bordo giymek durumunda olan biriydim de ondan...
Ama bu gömleğe karşı hislerim çok farklı:)
                      Bu arada yukarıdaki kare için fondan gelen 'ah lele yar' şarkısını duyuyor olmasınız:)
                                               Kabul ediyorum manevi yanı ağır basıyor olabilir ...
Belki bordo ile lacivertin birbirine yakışması da fikrimi değiştirmiş olabilir. Eğer siz de benim gibi bordofobik iseniz bordoyu siyahla değil lacivertle kombinleyin;) Bence şahane oluyor.

                                                          Bir de boydan poz verelim...
Havalar bu aralar pek bi serin, bakarım uzaklara böyle derin derin:)

Yüzüklerime takılarıma da bir göz atın derim, İstersem  kıyafetimle onları böyle de güzel kombinlerim:)


Daha önceden hiç yapmam dediklerimi bir bir yapıyorum ya işte bunlardan biri de böyle büyük taşlı renkli yüzükleri yan yana takmak. Kimisine göre abartı görünebilir ama ben oldukça beğeniyorum. Hem aklınızda bulunsun elleriniz daha bir zarif daha bir zengin görünüyor böyle yüzükler sayesinde;)

Umarım beğenmişsinizdir.
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden...

Hiç yorum yok: