14 Ekim 2011 Cuma

momage değil bilakis momtage :)

Momtage nedir? Biraz merak edin bakalım? Gerçi beni takip edenler gerçeğe yakın tahminlerde bulunur diye düşünüyorum ama bakalım tam anlamıyla bilen çıkacak mı?
Momtage akımı geliyor bayanlar...
Gerçi gelmişti zaten ama farkında olanlara ve de bu akımı kullananlara gelmişti:)
Tamam çok da sıkmadan ince ince açıklıyorum...
Vintage nasıl eski kıyafetleri ama farklı farklı kişilere ait kıyafetleri çeşitli butiklerden satın alıp kullanmak ise Momtage de annenizden kalan mis gibi bir o kadar da güzel nostaljik kıyafetlere hiç para da vermeden sahip olmak anlamına geliyor. Yani durum tamamen duygusal:)
Son zamanlarda canım annemin kıyafetlerini giyindiğimi fark eden sevgili ablam bu sabah bana bu harika başlıkla geldi hem de üzerinde o güzel mi güzel annemin gömleğiyle:)
MOMTAGE: Anneciğinizin harika eski kıyafetleri
Bakınız işte bu gömlek...Harika değil mi?
                                              momtage'ler sanırım insanı biraz da masum yapıyor...
                                                                   bir de şirin.... şirinim benim:)
Tatlı ablam MOMTAGE gömleği ile siyah boru kısa paça pantolonunu giyinmişti. Beline de bir kuşak takmıştı. Küpeleri,saati, saç modeli, makyajı hepsi hepsi çok güzeldi. Tabi oxfort rugan topuklu ayakkabıları ise gömlekten sonra favorim;) Böyle bir kombine ben, 'işte bu' derim;););)
                          Tabi bir de boydan poz verelim, arzı endamımızı gözler önüne serelim:)
PS: ı love you
Bu arada diyorum ki bana momtage kıyafetli fotoğraflarınızı gönderin MOMTAGE look u yapalım bloğumda. En güzel momtage kıyafetli fotoğrafı da bu ayki STİLEO kapağımda yayınlayacağım,  söz veriyorum:) Ve yine söz veriyorum hak eden kazanacak:)
Kim yollayacak diyenler hu hu özellikle sizden bahsediyorum. elvinodabasipekiyi@gmail.com adresime fotoğraflarınızı  bekliyorum. Hem baktım rağbet olmadı kendimi kapak kızı yaparım:)Ne demişler 'demokrasi de çareler tükenmez.'
Veriyorum o zaman sloganı:
Siz de bir Stileo Aslanı olabilirsiniz;)
dadadadammmmmm
Başlangıç tarihi: 14.10.2011 saat: 19:22
Son fotoğraf kabul tarihi: 30.10.2011 saat: 07:22 :)
15 gün verdim daha ne yapabilirim
sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden...

1 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tarz ve çok hoş görünüyorsun canım...