19 Ekim 2011 Çarşamba

duman rengi hırkam ve yagmur-kar botlarım

 Geçen gün bol bol anlattığım yağmur botlarından bir tane de benim var tabi. Oldukça kullanışlılar. Geçen yıl MAXco dan almıştım ama pek fazla giyinememiştim. Yağmurlar başlayınca hemen giyinmeye karar verdim. Duman rengi hırkam ise tamamen yün.Onu giyindiğimde tam anlamıyla fırının içine girmiş gibi oluyorum.Rengine ise bayılıyorum. Duman rengi tanımı ise sevgili anneciğimden kalma.
Üzerimdeki elbise ise streç siyah bir elbise. Oldukça rahat.Canım eşimden hediye.Uzun kollu ve sanırım biraz kısa:P İşte o nedenle hırkalarla koyu renk çoraplarla tercih edilmesi daha günlük hale getirebiliyor siyah elbisemi:) 
Duman rengi çoraplarım ise kıyafeti tamamlar nitelikte. Bu renge pek az rastlandığı için aldığımda birkaç tane almıştım. İyi ki de almışım demiyor değilim:)Bu arada botlarımın küçük kemer detaylarına ise bayılıyorum. Böyle botlara antipati duyarken sempatimi, işte o küçük kemer detayıyla kazanmıştı yağmur botlarım.
Yüzüğüm ise yine açık gri bir taşı üzerinde barındıran kocaman gümüş bir yüzük:)
 Evet,
 hırkam aynı zamanda kapşonlu. Birazcık kepçe kulaklarım var benim ama birazcık:) Onlar, kışın oldukça üşüyorlar...Bu tarz hırkalar ise kurtarıcım görevindeler:)
 
Botlarıma bir de yakından göz atalım. Umarım beğenmişsinizdir. Renk renk olanları da var ama MAXco biraz daha klasik renklerden yana idi geçen yıl.Bu yıla da bir göz atmak lazım;)
  İş sırasında tercih ettiğim ayakkabılar ise 2 gün önce Charles and Keith'den aldığım sade şık ve rahat siyah botlarım.Bu kış oldukça kullanacağım gibi geliyor kendisini.Bu arada ilk defa bu boyda bir bot aldım, hep diz civarı olanlara alışkındım.Umarım bugün olduğu gibi severek kullanabilirim:)


Akşam üzeri yani iş çıkışı ancak birkaç kare çekinebildim. Işık nedeniyle fotoğraflarım biraz flu,kusuruma bakmayın lütfen. Daha iyi karelerde, daha iyi kombinasyonlarla karşınızda olmak dileğiyle.
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

iyi günlerde kullan tatlım harika seçimler ;)