15 Ekim 2011 Cumartesi

dünden bugüne; haki ve tozpembe...

Dünden bugüne bir geçiş yapalım diyorum. Bu iki gündür haki yeşile takmış vaziyetteyim. Zannederim kapalı havalar renkli kişiliğimi bozuyor:) Şaka tabi güzeldir hoştur haki yeşil...Bir de yanına toz pembeyi/pudra rengi kondurduysanız şahane diyebilirim. İşte dün de ben öyle bir ikiliyle idim. Ama MOMTAGE fırtınası yüzünden paylaşımı bugüne bıraktım:)
Buyurunuz bakalım beğenecek misiniz?
 Yılar önce takıntılı olduğum halka kocaman küpelere yeniden ısınmaya başladım. Bir çok kişide görmeye başlayınca takmayı bırakmıştım.Hatta var olanları bir başkasına vermişim:) Bu kocaman halkalarım ise yeni... Kolyemle uyumlu olduğunu düşünüp bugün için bu kadar soft bir kıyafeti geri planda bırakmayacak bu sade gümüşlerimi seçtim. Hem gümüş rengi tozpembe ile yine yakışan renkler arasında aklınızda bulunsun...
 Pantolonum da yine geçmiş yıllardan kalma. Kış geldiğinde hemen sarılırım kendisine. Böyle pantolonlar botlarla tercih edildiğinde kadınlara güçlü bir ifade veriyor gibi geliyor bana...Hem kumaşı sayesinde yine sıcacık bir tercih.

Üzerimdeki hırka yaklaşık 6 yıllık ama inanılmaz zarif ve sıcak:) Gözüm gibi baktığım bu hırkanın zamana meydan okumasını ve eğer bir kızım olursa ileride ona kalmasını diliyorum. Bence imkansız değil bakınız 6 yıl boyunca böyle kaldığına göre daha bir çok yıl güzelliğini koruyabilir. Yün kıyafetlerinize gözünüz gibi bakın çünkü güzel ve sıcak oldukları kadar da narindirler.Hem iyi bakılmayı hak ediyorlar sizce?
Kocaman yüzüklerimi yan yana taktığım artık herkes tarafından biliniyor. Pembe kuvarslı yüzüklerim ise en sevdiklerimden. Doğru olduğuna emin olamadığım bir bilgiye göre; pembe kuvars a aşk taşı deniyormuş. Onu üzerinde taşıyan kişiye pozitif bir ışık sağlıyormuş ve kişinin sevgi dolu görünmesine etkisi varmış. Görüyor musunuz bir taş nelere kadir:):) Ben böyle şeylere çok inanmasam da taşlı takıları çok seviyorum. Kuvarsmış safirmiş yakutmuş zümrütmüş farketmiyor:) Hepsi bana iyi geliyor acaba bana gelen bu pozitiflik onların bana etkisi mi benim onlara olan etkim mi bilemiyorum:)Siz de bir pembe kuvars edinip tozpembe kıyafetlerinizle kullanabilirsiniz. Hem deneyin bakalım size nasıl bir etkisi var?
Dünüm böyle idi bugünü ise haftasonuna bırakıyorum...
Keyifli haftasonları...
sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

kuvvetli dedi ki...

canımmm cok güzelsinnnn