23 Ekim 2011 Pazar

cicek cicek elbisem:)

Sabah bir hışımla kaltım saat 6 da.Dün akşam inanılmaz komik bir film izleyerek yatmıştım.Amacım biraz gülebilmekti. Ya gülmeye ihtiyacımız olduğu günlerde olduğumuzdan ya da filmin hakikaten komik olduğundandı, kahkahalarım. Sanırım komedi filmleri insanın ruhuna iyi geliyor. Bu arada geç yatmama rağmen 6 da kalkabildim ya, çok şaşkınım. Bu arada saat 6 da bildiğin her yer karanlık ve sessiz. Sokaklar boş ve eşsiz...
Neyse kalktım güzel bir duş sonrası çok güzel bir kahvaltı yaptım:) İşte bu nedenden midir bilinmez bahar geldi aklıma. Enerji doluyum yaa bugün, dedim 'ruh halime uygun bir şeyler giyineyim'. Zaten kaç gündür onu yapmıyor muyum? Hazır günlerden de cumartesi. Açtım dolabı ve bir baktım ki baharlık elbiselerimin hiç biri yok!!!! ÇALINMIŞŞŞ :P Şaka tabi:):) Allah korusun:):)Her birini geçenlerde artık giyilmezler diyip kaldırmıştım:) Bir tanesi gözden kaçmış ve bana göz kırptı dolabımdan.

 Hemen aldım elime ve giyindim üzerime. Bir kaç hamle yapmalıydım eksik olan yerlerine:)Beline bir kemer, altına bir çorap, üzerine bir yelek geçirdiğimde işlem tamamdı.

Tek eksik ise takılarımdı. Takıların ilhamını ise elbisenin içindeki fuşyalardan pembelerden aldım ve o renklere uygun bir kaç takı taktım.Neden zaten başkın olan rengi seçtim hemen açıklayayım. Zaten çok hareketli bir elbise... Takılar da göze çarparsa bildiğiniz kıyafetin ve takıların arkasında kalırım. İşte bu nedenle ben arkada kalacağıma takılarım arka planda kalsın dedim ve elbisenin içinde kaybolabilsinler diye onları seçtim.
Ayakkabı tercihimi ise geçen gün aldığım lacivert rugan ayakkabılarımdan yana kullandım. 
Fena olmadım anlayacağınız...
Ama önemli olan sizin puanlamanız;)

Ben mi?
İyiyim bugün biraz...
Geçen günlere nazaran sadece biraz daha fazla...
Darısı güzel günler göreceğimiz haftalara, yıllara...
sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bütünüyle harikasın hayatım burada siyah çoraplar ve ayakkabılar süper olmuş ama