27 Ekim 2011 Perşembe

Zümrüt yesili elbise!

Bu aralar pek içimden gelmiyorsa da yazmak,blogum adına görevim en azından fotoğraf paylaşmak!
Zümrüt yeşili elbisemle MOMTAGE akımının devam ettiğini hatırlatayım istedim sizlere. Yıllar öncesinden kalma bu elbiseye bayılıyorum. Önceki halinde kolları bileklere kadar uzundu. Ben kollarını kısaltmayı düşündüm ve kısalttım. Bu haliyle günlük olarak daha rahat kullanılıyor. Kimi zaman siyahlarla kombinlediğim bu elbiseyi bugün kahverengi ince bir kemer ve kahverengi botlarımla tamamladım.
Takı seçimimi de yine zümrütten yana kullandım.
Bu elbise için zannederim toplu saç daha iyi olacaktır. Ben bu günlük böyle yaptım fakat siz boynu bu denli kapalı kıyafetler için toplu saç kullanabilirsiniz.






Umarım bu halimi de beğenirsiniz.
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bayıldımmmm