30 Eylül 2011 Cuma

1 ERKEK 1 KADIN

Bugün sizlerle sadece benim ne giyindiğimi değil, erkekler ne giyinebilir için olan önerilerimi paylaşacağım.              Kısa yazacak, ama fotoğraflarla söylemek istediklerimi aktaracağım. Buyurun bakalım;
Oldum olası lacivert ve deve tüyünün uyumuna hayran kalmışımdır. Bu iki birbirine yakışan rengi bir araya getiren markalara ise selamlar olsun:) Başta tabi ki italyan kesimleri ve modayı takip eden sezonlarıyla ZARA MAN'a.
 Bu yıl kadınlarda olduğu gibi erkeklerde de skinny pantolonlar moda. Fakat yukarıdaki fotoğrafta yer alan pantolona hem rengi hem de sıradışı çizgileri nedeniyle hayran kaldım:) Eee zevkli modelimiz ise onu tatlı yarinden ayırmamış ve yine beğeni gören dirsekli lacivert bir triko ile bir araya getirmiştir. Stileo giydirse ancak bu kadar olur demekten kendimi alamıyorum;)
 Böyle bir pantolonun altına ise tabi ki mevsim de elveriyorsa bot tercihi yapmak oldukça uygun. Özellikle de acı kahve deriden yana olması ve burnundan bileğine kadar bağcıklı olması ise şahane bir seçim.
Bu kazaklara bayılıyorummmm. Eğer henüz yok ise bir tane muhakkak edinin. Zamansız seçimlerden biridir kendileri. Oldukça uzun yıllar kullanılabilinir ta ki dirsekleri yıpranana denk:)

İşte bahsettiğim botta tamamen işte böyle. Rengi ve tarzı bana göre şahane. İNCİ'den inciler diyebiliriz:)

                          
                                             Şimdi modelimizi eviriyoruz ve de çeviriyoruz:)

                             Sıra, amatör fotoğraf çekimlerimle ve oldukça ayrıntı içeren karelerimle; bende:)
Bu yıl moda renkler arasında hardal sarısı da mevcut. Ben ise bayılıyorum bu renge.Özellikle lacivertle olan uyumuna... Artık havaların soğumaya başlamasıyla çoraplar ortaya çıkmaya başladı. Bu aralar çorapları renk renk kullanabilirsiniz.Ama lütfen renk seçiminde dikkatli olun; yerine ve kıyafete göre çorap tercih edin.

Kıyafetlerde aksesuarlara oldukça yer verebilirsiniz. Bunlar kimi zaman şallar olurken kimi zaman da omuzlara atılan minik kazaklar, hırkalar olabilir.
Artık serin havalar sayesinde kalın deri kemerlerinizi kullanmak sizi bunaltmayacaktır. Tüm kemerlerimden farklı olan bu kemerim ise üzerindeki renkler ve derisiyle en sevdiklerimden. Dünyadaki tüm kemerleri satın alabilirim zannederim:)
fotoğrafların amatörlüğü için özürler benden efendim, daha iyileri zamanla sizlerle olacak;)
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: