24 Eylül 2011 Cumartesi

Takılı kaldıgım kıyafetler vardır benim, ya sizin?

Bazen bir önceki gün giyindiğim kıyafete öyle bir takılı kalırım ki onunla ard arda bir çok günü kombinleyebilirim. 'Daha sonra giyin bu şekilde' derken içimdeki bir ses; bir diğeri 'daha sonra mı? off ne zaman gelecek ki o gün?'diye fısıldar. Evet, ben arada iç seslerimle böyle sohbete koyulurum. Deli miyim acaba? Eh pek normal değilim gerçi.
Neyse en azından şimdilik normal olmak gerekirse; dün üzerimde görmüş olduğunuz ceketle ve bir başka kombinle yine karşınızdayım.



Bugün kahverengi, lacivert ve krem renkleri içinde barındıran fakat uzaktan bakıldığında kahverengi görünen bukelemun adını verdiğim kloş eteğimi giyindim.Üzerine belki de hepinizin gardrobunda bulunduğunu düşündüğüm (eğer yoksa belli başlı renklerinden mutlaka edinin)kahverengi zara basic atletimi giyindim. Belime kalınca bir kemer taktım.


Havalar serin olmasa bu şekilde de evden ayrılabilirdim ama serinlik nedeniyle üzerime hırka veya ceket almam gerekiyordu.Ne yalan söyleyeyim hırka giyinmek içime sinmedi çünkü aklımda çoktan ceketli hali canlanmıştı. Sonuç olarak ceketi tercih ettim ve boynuma bir şal doladım.



Sonra direk kahvaltıya geçtim:) Tabi, ben de kahvaltı ediyorum. Biliyorsunuz ablam diyetisyen, etmezsem halim harap:) Şaka bir yana en sevdiğim öğün diyebilirim, kahvaltı çok mühim mutlaka siz de kahvaltı etmeden evden ayrılmayın.Ayrıca kahvaltı yapan bedenin zihni daha iyi çalışıyor bunu unutmayın.(Bu yazının da sosyal mesajını verdikten sonra konuma geri dönebilirim:) Sevgili ablama saygılarımı iletiyorum...)

Kahvaltı sofrasından kalkıp gerekli el yıkama diş fırçalama işlemlerinden sonra sıra saç,makyaj ve takılara gelmişti. Saçımı ceket giyindiğim için ve kıyafetime daha uygun olur düşüncesiyle toplamaya karar verdim. Takı olarak büyük sallanan bir küpe gayet uygun olur diye düşündüm. Daha sonra makyajımı birkaç dk içinde yaptım ve işte hazırım.

Dip not:Bay bayan farketmiyor, hazır havalar serinlemişken kıyfetlerinizi aksesuar olarak kullanabilirsiniz. Örn: Kazaklarınızı omzunuza atabilir, cozy hırkalarınızı üzerinize giyinmenin yanında,boynunuza dolayabilir(Bu harika fikri Aysun Kaba'dan görmüştüm, çok çok güzel fikir;) mutlaka bir cozy edinin!) şallarınızı hem omuzlarınıza bir yaka iğnesi ile sabitleyebilir hem de değişik şal bağlama teknikleri ile kıyafetinize renk katabilirsiniz.

Bu arada dün akşam sevgili ablamla Ankara Rotary Kulübünün Fransız Büyüelçiliğinin muhteşem bahçesinde gerçekleştirilen engelli arkadaşlarımıza yönelik davetlerine katıldık. Hava, müzik yemekler şahaneydi.Toplamda 700 kişinin davete katıldığını duydum. İnanılmaz bir duyarlılık. Bir diğer şahanelik ise bayanların inanılmaz şık oluşlarıydı. 'Keşke yanımda fotoğraf makinamı getirseydim' diye içimden geçirmedim değil.Şimdilik, zihnime fotoğrafladıklarımla idare edeceğim. Orada gördüğüm şahane bayanlardan birçoğu bloğumu takip ettiklerini söylediler. Gerçekten çok çok mutlu oldum. Sevgilerimi ve saygılarımı iletiyorum kendilerine, takipleri için ise tekrar teşekkür ediyorum:)

Bu günlük benden bu kadar
Çok çok keyifli hafta sonları diliyorum
Haftaya blog kapağımdaki konu başlıklarıyla ilgili yazılarımdan paylaşmaya başlayacağım;)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşı pekiyiden

Hiç yorum yok: