19 Eylül 2011 Pazartesi

Stileo'nun aslanları: Burcu AKAY

Stileo'nun aslanları evet ilk defa işitiyorsunuz. Biliyorsunuz ki bir blog kapağım var benim.
İlkinde benim fotoğrafımın olduğu, sizlere stileonun tanıtımını yapan kapaktan bahsediyorum.Eğlencesine yazılmış konu başlıkları ile bana süpriz olarak hazırlanmıştı ilk olarak:) İşte bu kapağı bu ay itibariyle devam ettirmeye karar verdim. Bu kapak her ay size gerçekleşmiş olan bir çekimden ve stylingden bahsedecek hem de güzel bir fotoğrafla.Kapakta yer alacak kişiler ise STİLEONUN ASLANI ünvanını alacak. Kim bilir bir gün düzenleyeceğim defilede tasarımlarımı STİLEONUN ASLANLARINA giydiririm.Neyse şimdiki zamana dönelim; bu kapakta ayrıca seçtiğim konu başlıkları ile bloğumda yer alacak yazıları haber vereceğim.Bazen bir tasarımcı ile bazen bir blog yazarı ile bazen de ünlü bir isimle karşınızda olacak kapağımız ve tabi ki benim belirlediğim stille.Yani o ay artık kim Stileo'nun Aslanı ise onunla :)
Kitap içeriği gibi düşünün;) Siz o kapağı gördüğünüzde o başlıklara dair yazılarımın pek yakında sizlerle olacağını anlayacaksınız:)
Modadan bahsedecek olan bu kapak aslında gelecekte yapacağım projelerin de bir nevi habercisi. Bu kapak zamanla nasıl bir yayına dönüşecek hep beraber gözlemleyeceğiz.
Siz blog kapağımı takipte kalın;)
Not: Siz de bir Stileo Aslanı olmak ve stylingi tarafımdan yapılmış bir fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorsanız bana facebook adresimden ve de elvinodabasipekiyi@gmail.com adresimden mail yollayabilirsiniz. Randevunuzu fotoğrafçımızın ve de benim müsait olduğum bir zamana ayarlayabiliriz. Akabinde size bir bilgilendirme maili ulaştıracağız. Ve çekimimiz başlayacak:) Güzel görünüyor değil mi?Bence de:)
Belki sadece anı olsun diye belki bir projeniz için belki de bir başvurunuz için...
Bu arada yakında hazır olacak kapakta Stileo'nun bu ayki aslanı BURCU AKAY olacak.Çekimin amacı bir TV projesinde yer almak üzere, sevgili Burcu'nun fotoğraf çekimine ihtiyacı olması ve akabinde de benimle ve Fotoğraf Çekmecesi ile çalışmaya karar vermesi.Bir iki kare kare paylaşmak ise güzel olur diye düşünüyorum...





Kamera arkasından bir kaç kare:)






                                                              Bu fotoğrafı Aylin için koyuyorum:)
İşlem tamam:)
Çok keyifli bir çekimdi
Daha nicelerine
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: