28 Eylül 2011 Çarşamba

Sadece siyah...

Evet bugün sadece siyah var üzerimde. Bu kombinasyona bir isim verecek olsam ya 'karabasan' olurdu ya da 'karalar bağladım' olurdu adı:)
Çok çok özürlerimi ileterek bugün uzun yazamayacağımı belirtmek isterim
Siyah tirikom, siyah pantolonum, siyah ayakkabılarım ve gümüş takılarımla karşınızdayım.


Hepsinin farklı bir anlamı var. Biri sevgili ablamdan onunla aramızda olan köklü ilişkimizin sembolü ağaç dalı kolyem, biri sevgili büyükbabamın üniversite mezuniyeti sonrasında verdiği harçlıkla hatıra kalsın diye aldığım bileziğim(eee oku da bir bileziğn olsun kolunda derler ya ona istinaden) ve yüzüğüm, bir diğeri içinde sevgili anneciğimin fotoğrafının bulunduğu kolyem. Yani hepsi de bir birinden özel...




Pek göremezsiniz beni böyle ama iyi de hissetmedim değil. Uyduramıyorsanız hiç bir rengi birbirine, konduramıyorsanız şıklığı üzerine giyinin siyahları bağlayın karaları...
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden
                                                        
                                              Bu arada ben bu fotoğrafı çok beğendim:)

Hiç yorum yok: