23 Eylül 2011 Cuma

piti piti elbisem :)

Bugün kapalı bir havaya açmıştım gözlerimi. Evet biraz geç yatmıştım ama yine de gayet dinçtim, havanın rengini farkedene denk. Perdelerimi şöyle bir araladım (ki ben bunu hep yaparım.) Evet, doğru, ben hep kalkar kalmaz aralarım, perdelerimi. Çünkü; görürsem güneşin o güzel yüzünü ya da duyarsam yağmurun şıkırtısını ya da hissedersem kar tanelerinin birbirlerine usulca dokunuşunu, iyi olurum...İyi olmak da her şeye değer işte. Bir de iyi olunca ben daha çabuk belirlerim ne giyineceğim. ,bugün biraz kapalı bir havaydı anlaşılmıştı.Gerçi geceden de hissedilmişti ya orası da ayrı. İşte böyle bir günün tahmini üzerine hazırlamıştım akşamdan ne giyineceğimi. Seçmiştim lacivertle kahverengiyi...

Bazı kıyefetlerin dokusu insana geçmişi anımsatıyor. Her insana anımsatmasa da en azından bana anımsatıyor:) Bugün giyindiğim piti piti desenli annemin deyişiyle corcet kumaşlı elbisemi . Bu kumaş gerçekten yıllara meydan okuyacak türden. Belki modeli zamanla hoşuma gitmez ama kumaşının aynı beğeniyi hiç kaybetmeyeceği düşüncesindeyim.Dün işte pek yakında açılıyor diye avaz avaz reklamı yapılan Cepa H&M e gitmiştim. Bu elbiseyi ise oradan aldım.Piti piti elbisemin farklı kullanış biçimlerini zaman zaman göreceğinizden şüpheniz olmasın.
Neyse elbiseyi geçiyorum ve üzerine giyindiğim çok da severek aldığım ceketime geçiyorum. Lacivert ve açık kahvenin uyumuna oldum olası hayran kalırım. Aynı renkten seçtiğim tahta küpelerim ise günlerdir ağır küpelerden yorulmuş kulaklara şenlik:)
Bir bakın bakalım beğenecek misiniz:)





Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: