14 Eylül 2011 Çarşamba

Bir yerden başlamam lazım sanırım;'turuncu yeşille lacivertin içinde'

Biliyorum biliyorum hepiniz diyeceksiniz ki 'bloğunu açtın kayboldun'. E haklısınız da. Çok özürrr, bu aralar biraz fazla yoğunum biliyorsunuz bir başka işim daha var.
Neyse uzatmadan özet geçiyorum geçmiş zamanı ki, şimdiki zamana ulaşalım değil mi:)
Öncelikle bayram tatili, akabinde Ankara işe dönüş.1 gece kalış ertesi gün fotoğraf çekimi styling:) Ardından daha bunu sizlerle paylaşamadan yola çıkış ve güzelim şehrim İstanbul.3 gün kalış(hala istanbulu düşünüyorum gözlerim kapalı)Ve ardından tekrar Ankara 1 gece kalış,akşam alınan kararla ertesi gün İzmir. Nihayet tekrar işimin,pcmin başındayım:) Anlatırken bile yoruldum. Ama yaşarken her biri oldukça keyifliydi.Her biri ruhuma da bedenime de gardrobuma da iyi geldi:)
Tüm bu olanları özellikle de içerisinde yer almaktan keyif aldığım fotoğraf çekimi styling ini ayrıca fotoğraflarla anlatacağım. Ben bayıldım bakalım siz de beğenecek misiniz.
Şimdiki zamanını kaçırmamak ve burdayım diyebilmek adına bugün ne giyindim aşağıda görselliyorum efendim.Buyrunuz bakalım;)




Gömleğim yıllar önce Ole den almıştım. Kesimi renkleri şahane henüz benzer bir gömleğim olmadı.
Eteğim Mango Suit.
Kemer Pull and Bear
Ayakkabılar Nine West
Saat Hugo Boss
Küpelerim bir arkadaşımın tasarımı:)
Kemerimin renginden gömleğimin içerisinde ince çizgiler var. Bu nedenle küpelerde de aynı rengi tercih ettim. Bu tarz kıyafetlerin beni ince gösterdiğini duydum bugün çevremden.Saçlarım için ise oldukça az zaman harcadım ama gayet başarılı oldu.

Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: