29 Eylül 2011 Perşembe

kiremitten pantolon...

Sanırım bu aralar kıyafetlere dair hikayeler yazmak için hiç vaktim olmayacak. Stileo yu da kendi başına bırakmak olmayacak.O zaman en azından 'ne giyindim' görsel ve yazılarını devam ettiririyorum:)
Bugün skinny kiremit turuncu pantolonum, lacivert ceketim ve armalı beyaz gömleğimle karşınızdayım. Ayakkabı seçimimi rahat olması açısından fotoğrafta gördüklerinizden yana kullandım.


Çok yoğun hayat diye düşünmeden edemiyorum.
Sizlerle paylaştığım bu birkaç dklık paylaşım için ise kendimi mutlu ve şanslı hissediyorum
Sevgiler benden
Yani
elvinodabaşıpekiyiden
 bu boynumda gördüğünüz kolyeye fındık kolye ismini taktım. Çok emektardır kendileri bir kaç yıldır kullanıyorum. Yargıcı'ya kolye tasarımı için teşekkürler;)
                                                      pantolonumun rengi ise kiremitten,
                                                           ben onu sevdim yürekten:)


                                   Daha ciddi bir görünüm için ise üzerime ceketimi giyiniyorum;)

                                    En sevdiğim kemerlerimden tabiri caizse tam bir kurtarıcı;)

Hiç yorum yok: