30 Aralık 2011 Cuma

ofıs partıcıgı geldı ve gectı:)

Şuan yerimde zor oturyorum diyebilirim. Günlerdir yemek yiyemeyen ben meğer kendimi yılbaşı ofis partimize saklamışım. Acaba diyorum masanın görüntüsü, yemeklerin lezzeti mi yoksa güzel bir ekiple yapılan keyifli bir parti mi etken buna bilmiyorum ama sanırım uzun zamandan sonra ilk defa bu kadar yedim:)
Hem duygulandıran hem de sevindiren bir şey daha oldu beni bugün. Sevil Teyzem (inanılmaz şık, tatlı, nazik insan: annemin kuzeni) bize ünye pidesi yapıp göndermişti, hem de kocaman bir paket. Seni çokkkk seviyoruz Sevil Teyzem unutulmaz bir andı, ablam ve benim için, iyi ki varsın.Biliyor musunuz o gelen bir kutu pideden hepimiz nasibimizi aldık. Yani,Sevil Teyzem bu kadar kişinin tadacağını eminim düşünmemiştir ama yaklaşık 14-15 kişi yedik lezzetli pidelerinden:)Ellerine sağlık, şahaneydiler...
Tabi ki sizlere sadece uzun uzun yemeklerden bahsetmeyeceğim. O, güzeliklerden sadece biriydi:)
Güzel olan bir de özenle bugün için gelinmiş olunmasıydı bana göre. Tatlı Suzanımız tarafından seçilmiş müzikler ise şahaneydi. Sohbet keyifli ortam renkli herkes oldukça espriliydi.
Bloğum için çekilen fotoğraflar konusunda Suzan yardımcı oldu. 'Suzancım, sen sadece idari işler asistanım olmaktan çıktın Stileo nun da asistanı oldun, farkında mısın:)? Ben rahat fotoğraf çekinebilmeleri için pek ortalıkta görünmemeye çalıştım. Açıkçası bana da süpriz olacak burada paylaştığım fotoğraflar:)
Bu arada çok çok şirin bir hediye aldım bugün. Bebişime iki tane şahane patik geldi tatlı stajyerimiz Ayça Terazi'den. Çok şaşırdım! Çünkü inanılmaz ince bir davranış, hatta bu patikleri anneciği örmüş. Bizim bebiş yaz bebeği olacak olsa da kışa zaten ancak olur bu patikler :)
Hemen,bebişimin diğer unisex kıyafetlerinin yanına ekliyorum bu özel patikleri:)
Tahtamıza afacan asistanımız Merve güzel bir dilek yazmış yılın anlam ve önemine binayen:) Buyurunuz;

işte kocaman masamız
Şirin asistanımız Merve:)
Diğer asistanlarımız Işıl ve Suzan





suzancık bir hayli güzeldi:)

 işte o günün benim için en tatlı hediyesi:) Çok çok güzel olan ablam için ise ayrıca bir post hazırlayacağım ama bir kaç fotoğraf paylaşmadan edemedim.
Sevgiler ve iyi yıllar benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden


7 yorum:

dyt.ayça dedi ki...

bugün hayatımın ilk ve en özel incisini, o inci kadar değerli ve özel olan sizlerden aldım.. bugün için ve her şey için size ve Elvan Hanım'a çok teşekkür ederiz :) sizi çok seviyoruz.. bebişimiz patiklerini inşallah güzel günlerde giyer :)

ckaradasbaykan dedi ki...

herşey bu kadar güzel ve özel mi olur..bayıldım!bu güzel ekibe koskocaman maşallah :) nice nice mutlu ve başarılı seneler diliyorum FORMEO ekibine...

Adsız dedi ki...

elbise süper =)

Fido dedi ki...

herşey ve hepiniz çoook güzelsiniz ama ben ablanın saçlarına hastayım!!
ikinizin de büyük hayranıyım :)
bayılıyorum size :)
çok mutlu yıllar :)
sevgiler,

www.fido-land.blogspot.com

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler teşekkürler çok tatlısınız bloğum sizinle var, sizinle var olacak:) :P

miu dedi ki...

yoklugun farkediliyor bilgine :)umarım hersey yolundadır.bebekle ilgili bir problem yoktur.
sevgilerle

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler miusette bebişle ilgili bir sıkıntı yok çok şükür:)fakat ben iş yoğunluğum nedeniyle artık bloğuma zaman ayıramıyorum:(tamam tamam itiraf ediyorum biraz da kendimi yorgun hissediyorum. Sanırım hamilelik sandığımdan zormuş ya da benim öyle geçiyor. En kısa zamanda döneceğim.
Not: bu arada fotoğraf makinemde de problem vardı post yazıp fotoğraf çekmediğim için yayınlayamadığım bir kaç gün de olmadı değil.
Çok sevgilerle
tatlı ama çok tatlı oğluşunu öpüyorum