29 Aralık 2011 Perşembe

sarı laleler gıbıyız:)

Diğer postumda (yani bu http://stileogunlugu.blogspot.com/2011/12/mavi-deniz-aquamarin.html ) bahsettiğim üzere boynumda takılı olan o kolyenin bir diğeri de ablamda. Mavi Deniz, teyzesinin dışında annesinin de gönlünde taht kurmuş tabi ki:)
Bugün ablam oldukça şık. 'Bugün ne giyindim'de sadece kendi seçimlerimi paylaşmak istemedim anlayacağınız üzere:) Üzerinde görecek olduğunuz elbise benim ona geçen yıl doğum günü hediyemdi. Rengi çok ama çok yakışıyor. Kumaşı inanılmaz şık. Bu renk kesinlikle ablamın rengi diye düşünüyorum. Elbisenin ön yüzünde bulunan pile ve kat detayları minik karnımızı gizliyor tatlı hamilemizin:) Gizlemek istemiyor kendisi orası ayrı:) Bu sarı şık elbisenin altına siyah mus çorap ve siyah uzun deri düz taban botlar tercih etmiş.Alt beline de ince bir kemer takmış!Gayet de şık olmuş!Sanırım hamile hamile ben de aynı tercihleri yapardım:)
Ama asıl bir detay var ki onu kesinlikle atlayamam: O da dönemin anlam ve önemine uygun olan kolyemiz MAVİ DENİZ= AQUAMARİN ve o harika saç modeli!
Bu kolyeyi biz çok sevdik yakında benim miniğinki de gelecek:)
 Bu arada saça geri dönmek istiyorum. Biliyor musunuz bu saçı tam 2-3 dk da yaptı:) Kuaför eli değmemiş olan bu saçı yapmak oldukça basit ama kimileri oldukça zor bulacak eminim. Tarifini ise bir ara mutlaka vereceğim 'Elvan Odabaşı Kanar  saç modellerini ve yapılışlarını paylaştı' adlı post başlığımla:):)
İşte tatlı ablacığım da bugün böyle. Ben bayıldım, ya siz?






Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Elbise: Machka
Botlar: İnci
Kolye: Zafer Beşikçi
Bilezikler: Aqua Mücevharat

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hepiniz çok güzelsiniz parti masası da şahane :) ama beni en çok mutlu eden şey yılbaşı ağacınızda geçen yıl yaptığım süslerin duruyor olmasıydı... teşekkürler.... herkese sağlıklı mutlu yıllar