23 Aralık 2011 Cuma

stıleo hamılelerı: 2. raund:)

Biliyorsunuz 1-2 ay önce bir post paylaşmıştım Stileo Hamileleri diye. Stileo Hamilelerinden olan tatlı ablacığım artık 3 ayını doldurdu. Henüz bir değişim yokmuş gibi görünse de göbeğinin çıktığını iddaa ediyor ama ilk 3 ayı 1 kg alarak tamamlamayı başardığını gösteren fotoğraflar ve tartı sonuçları var elimizde:) Bugün kendisini pek bir beğendim. Andrey Hepburn tarzına benzememiş mi sizce de?
Dün öğle arasında bir tur atalım dedik Tunalı da ve Yargıcı'ya girdik. Orada favorim olan bir yeşil kısa mont var. Oldukça tarz. Birer elbise, bir hırka ve bir kaç takı alarak çıktık YARGICI'dan. Ama alınacak daha bir hayli kıyafet, aksesuar var, bilginize;)
Aldığımız elbiseleri haftaya Cuma giyinmeyi planlıyoruz. Çünkü haftaya Cuma ofisimizde yılbaşı konsepti olacak. O günü de zevkle paylaşacağım; bakalım kimler ne giyinmiş olacak?
Tatlı hamilemiz ablacığım da dün almış olduğu kolyesini takmış bugün boynuna. Ben çok beğendim. Saçı makyajı kıyafeti oldukça şık görünüyor. Botlarına zaten bayılırım. En sevdiğim butik olan SUARE'nin Panora'daki şubesinden almıştık zamanında. Botlar NR 39 a ait.
Sevgili Stileo Hamileleri eğer henüz hamileliğinizin 3-4. aylarındaysanız bu tarz elbiselerden oldukça faydalanın derim. Çünkü yakında rafa kalkacaklar:) Ve şu bilgiyi atlamak istemiyorum: hamilelikte kilo kontrolü için mutlaka bir Anne Çocuk Diyetisyeninden yardım alın, inanın harika oluyor. Zaten zor geçen bu süreci kolay atlamanızı ve ideal kiloyla hamileliğinize devam etmenizi sağlıyor. Bir de en güzel yanı bebeğiniz ve kendiniz için çok önemli bir şey yapıyorsunuz: Besleniyorsunuz:)
Tatlı diyetisyenimizi bu konu da önerebilirim. Kendisi Türkiye'nin beslenme alanındaki ilk Anne Çocuk Departmanının Sorumlu Diyetisyeni http://www.formeo.com.tr/anne-cocuk.html
İşte buyurun bakalım hamilemiz nasıl görünüyor?




Botlarının fotoğrafları da birazdan gelecek:)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

3 yorum:

miu dedi ki...

coookk cici gozukuyor :)

ckaradasbaykan dedi ki...

maşallah maşallah maşallahhh..Andrey Hepburn'üm benimmm ;) kolye çok güzel olduğu kadar acayip de yakışmış,ışıl ışılsın canım benimmm :)

göbüşünü de çok merak ettim amaaa ;)

Fido dedi ki...

harika bir kadınla harika fotoğraflar!! :)
çok beğendim :)

www.fido-land.blogspot.com