13 Aralık 2011 Salı

gömlek etek ceket!

Merhabalar
çokk yorucu bir haftasonundan çıktım. İnanın karşınıza çıkacak halde değilim. O yüzden eleştiriye her zaman açık olmama rağmen bu gün daha da açığım:) Çünkü elime ne geçirdiysem onu giyindim. Umarım beğenirsiniz.
Bugün üzerimde bir erkek gömleği göreceksiniz:)çok şaşırtıcı değil mi? değil! hımm napalım olsun:P
Gömlek FABRİKA erkek reyonundan, manşetli krem bir gömlek. (Eşinizin kardeşinizin gömleklerinden de faydalanabilirsiniz:) Tek dikkat edilmesi gereken yaka ve kol manşetleri. Mutlaka dik durabilecek olanları tercih edin!
Gömleğin altında ise mini lacivert eteğim ve krem çoraplarım var.Lacivert rugan minik topuklu ayakkabılarımı ise hem rahatlığı hem de uyumu nedeniyle bugün de tercih ettim. Bu kombinin üzerine ise TWİST'ten almış olduğum kareli yün + akrilik karışımı ceketimi giyindim. Bu ceket inanılmaz sıcak tutuyor. Kesimi ise şahane. Bir de nostaljik bir havası...
Altına ispanyol paça düşük bel pantolon giyip, beline kalın kemer takıp, üzerine de dar kesim büyük yaka bir gömlek:) Saçları da lepiska modeli salıp, alnından da bir deri bant geçirdiğin anda alın size 70ler:)Bakınız bir ceket nelere kadir. :P Eğer 'ne alakası var şimdi bu ceketten nasıl böyle bir anlam çıkardınız' derseniz, ee zihnimin sınırları geniş ne yapabilirim:) Belli yıllara ait kombinleri bile zihnimde değiştirebiliyorum:P
Saçlarımı nasıl mı yaptım? bilmem ki, bakalım...
Bu arada bugün bir yazı okudum Nil Karaibrahimgil in. Kuzenim paylaşmıştı. Ben o yazıyı gerçekten öyle olan herkese ihtaf ediyorum.Nasıl olan? Yazıyı okuyunca anlaşılacak olan:)Başta tatlı ablama ve tabi ki Stileo okurlarına;)
Bu arada  'şahane yazmışsın sevgili Nil.İşte sen de tıpkı bu http://www.hurriyet.com.tr/magazin/yazarlar/19443320.asp yazıda yazdığın 'güm güm küt küt tak tak diyenler'densin gibi görünüyor. Öyle misin acaba?
İşte ben ise bugün böyleyim!





sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

7 yorum:

ckaradasbaykan dedi ki...

sen her halinle güzelsin canım benimm..tabiii kombinlerin de.. ;)

elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

tatlım benimmm, güzel gözlü arkadaşım... çok teşekkürler:) Öpüyorum seni

kuvvetli dedi ki...

işte bu diyorum ne bulursam giydim dedigin sade ama cok klas bir kombin .. valla tek gecerim benim gibi ceket hastası bir insan için gozlerimi oksadın cnm

Adsız dedi ki...

merhabalar..
gömlek ve ceket hakikaten çok hoş durmuş kesinlikle bayıldım.. ama eteğe gelirsek kanaati acizanemce bu etek yerine bel tarafında action olmayan düz dar ya da kalem bir etek sanki daha iyi olabilirdi? ama genel olarak yine çok özelsiniz :)

elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çokkk teşekkürler takibiniz ve yorumunuz için :) Bu arada keşke ADSIZ yazan kişiler isimlerini ya da bloglarını ekleseler de en azından ismen ya da blogen tanışma fırsatı bulabilsek:) Güzel olmaz mı?
Sevgilerimle

elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

tuğbacımm canımm teşekkürler:) Bilirim çok seversin ceketleri ama hayat kurtarıcılar hakikaten:) bu arada böyle bir tarz sana bir yakışır ki sorma, gerçi denemiş de olabilirsin o şahane gömleklerinle, öpüyorum

Unknown dedi ki...

canım benim çok güzel olmuş :) ben de bir dönem kocamın damatlık atatürk yaka beyaz gömleğini giymiştim :) hayat müşterek değil mi ama.... allahtan onlar bizimkileri giyemiyorlar :)))))) sevgiler,