29 Aralık 2011 Perşembe

mavi deniz= aquamarin

Merhabalar merhabalar, mutluluk doluyum yine bu aralar:)
Dün akşam tam bir aile yemeği yedik.Kocaman bir sofra kurduk :) Tabi leziz Ayşe Abla yemekleriyle. Benim iştahsızlığım ile geceyi sadece pilavla bitirmem dışında gayet leziz görünüyordu yemekler:( Tamam tamam, geçecek diyorum ve minik tosunuma kötü mesaj yollamıyorum:)
Dün akşam soframızda minik yeğenimiz Beyza'da vardı.Henüz 1,5 yaşında kendisi ve maşallah tüm hayvanları biliyor. Dianzoru bile:) Böylece yeni evimize bir bebek adım atmış oldu:) Tüm gece oynadık onunla:)Çok güzeldi.
Bugün size aqua marin taşından bahsedeceğim kısaca. İnanılmaz büyüleyici bir taş. Geçenlerde hep takılarımızı aldığımız yerlerden biri olan Zafer Beşikçi'ye gittik. Zafer bey, eşi, çalışanları harikalar gerçekten.Orada bir kolye yaptırmaya karar verdik hediye alırken. Tatlı ablam ikimizde de aynısı olsun dedi. Sanırım bu alışkanlık küçüklüğümüzden geliyor:) İllaki birbirimizi ayırmayacağız. Kolyelerin yapılmış hallerine bayıldık. Çok sade ve şıklardı.Dedik bu taşların adı mavi deniz olsun. Mavi Deniz doğacak yeğenimin ismi:) Çok çok sevdim bu ismi ben:) Sonra dedik ki; o zaman benim bebişe de bir taş seçeriz. Şimdi cinsiyetini bekliyoruz. 2 hafta sonra inşallah netleşirse onun içinde aklımızda iki taş var:) İsim ise aklımıza hala gelmiyor!Sanırım kısa zaman içinde belli olur ve buradan da duyururum:)
Bugün beni rengarenk göreceksiniz. Dedim ki günlerdir postlarda kendimi göstermiyorum o zaman biraz renkli bir dönüş yapayım. Üzerimde vişne rengi pantolondan, sarı bluza, lacivert cekette kadar birkaç renk var. Takılarımda ise ona uygun renkler. Parmağımdaki yüzük benim en minik teyzem(sanırım yıllar geçse de hep minik olarak kalacak) Demet teyzemin geçen yılbaşında bizler için özenle seçtiği yüzük. Evet bu yüzükten de iki tane var bizde:) Biri ablamda biri bende:) Üzerinde yine çok sevdiğim taşlar var. Tekrar teşekkürler teyzem.
Saçlara ufak bir dokunuş yapayım dedim, enerjim bu kadarına el verdi...
Makyajda yine doğal tonları seçtim. Umarım tümünü beğenirsiniz ama aqua marin kolyemi bir başka:) ee ne de olsa o Mavi Deniz aslında...

 Bu bluz ufaktan çıkan karnımı saklamak için şahane:)


 İşte Mavi Deniz! Teyzesinin gönlüne taht kurmuş şimdiden baksanıza:)




 İşte bu da bahsettiğim o güzel yüzük. Gerçekten çok güzel:)
 Bakar mısınız nasıl da şahane. İsmi gibi güzel Aquamarin. Bu arada taşın anlamı: Denizin Suyu imiş ve en güzelleri Rusya'da çıkarılıyormuş. Özellikle sarışınlara çok yakışır kanaatindeyim eh işte o nedenle de Rusya'da çıkıyor olabilir:P
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Ceket: Twist
Pantolon: İpekyol
Bluz: Koton
Botlar: İnci
Kolye: Zafer Beşikçi
Yüzük: Demet Arslan Burmeister :) Boris Diamond Karum/Ankara
Saat: Candino (Saphir)

1 yorum:

ckaradasbaykan dedi ki...

sarılarınıza bayıldımmmmmm ;)