22 Aralık 2011 Perşembe

Grılendım:)

Not: Bana attığınız maillerle daha çok gaza geliyorum. Beni takip ettiğiniz için çok çok teşekkür ederim. Bu blog vazgeçemeyeceğiniz bir blog haline gelecek söz veriyorum. Beni idare ettiğiniz için de hem utanıyor hem de teşekkür ediyorummmm...
Gelelim bugüne,
Ne güzel bir sabahtı bu sabah bir bilseniz:)
Yakında daha kalabalıklarını yapmayı hayal ettiğim bir kahvaltı yaptık sabah:) Güne bir hayli güzel başladık:)Böylece yeni evimizin ilk kahvaltı ziyafeti verildi
Kahvaltı öncesi zaten ne giyineceğimi seçtim. Bugün biraz şiş gibiyim:) Daha çok erken değil mi göbek için bebişim. Halbuki kilo da almadım. Bu arada yine tartı günüm geldi çattı bakalım bu hafta nasıl gitmiş durumlar. Hamilelik nasıl gidiyormuş görücez. Şimdiden başarı tahtasında yerimi aldım bile:)
İşte biraz şiş gibiyim dedim ya bu nedenle bol bir şeyler giymek istedim. Bol üstler, şallar vs. Bu nedenledir ki yazın şortlarla giyinmekten keyif aldığım yarasa bluzumu giyindim bugün. Üzerine de uzun mu uzun gri şalımı taktım. Her ikisi de penye olduğundan inanılmaz rahatlar. Ee üst kısım bu kadar salaşken altını biraz daha minik bir şeyler seçmeliyim diye düşündüm. Ayakkabılarımı ise özlemişim giyinmeyeli bir ay falan olmuş olabilir. Makyajımda da griyi eksik etmedim. Gözüme çekmiş olduğum ayelinerın hemen altına gri bir far uyguladım. Gri ile en çok yakışan renklerden olan pembe likitimi de sürmeyi atlamadım. Aksesuar mı? Onlara gelince halka gümüş küpelerimi ve gümüş gri taşlı yüzüğümü taktım.
İşte böyleyim




Sevgiler benden
yani
elvin odabaşı pekiyiden.

Hiç yorum yok: