27 Aralık 2011 Salı

ıncı küpelı,kolyelı kadın:)

Yeni bir yıla yani 2012'ye yaklaşırken biliyorum ki herkesin aklından binbir türlü dilek geçiyor. En güzellerinin en faydalılarının en samimilerinin ve en ihtiyaca yönelik olanların kabul görmesini diliyorum:)Aslında böyle diyince de en ihtiyaca yönelik olanı sevgi ve paylaşılımcılık.
Her şeyin yenisi güzeldir ya zaten yeni bir yıl da tabi ki güzel olacak:) 
Bugün yine çekimlerimi sevgili ablacığım üzerinden yaptım. Göbeğim ortaya çıkmadan kendimi göstermiyor gibi görünebilirim,ama öyle değil gerçekten:) Bir fotoğrafta köşecikten görünüyorum;)
Üzerine giyindiği vişne rengi kadife elbiseyi geçen yıl tatlı kocacığımla almıştık kendisine. Rengi de modeli de inanılmaz yakışmıştı. Bugün bir süpriz yapıp giyinmiş üstüne,boynuna sıra sıra güzel mi güzel incilerini dolayarak. Ablam tam bir inci koleksiyoneri:) Ne zaman bir takı alsa içinde mutlaka bir inci de bulunur. O kadar özenir ki incilerine her biri bir bebek gibidir. Size şimdi bu özen çok normal, sıradan gelse de bana enteresan gelir çünkü hiç bir takıya, taşa bu kadar düşkün değildir.
İnci kadınları vardır ya işte onlardandır kendisi. Her bayanın bir incisi muhakkak olmalıdır ama bazılarının biraz daha fazla gibi.Sanırım ablacığım onlardan birisi:)
Bakınız inci hakkında edindiğim bilgilere:
Eski çağlardan beri, inci kusursuz güzelliğin simgesi olmuştur. Bilinen en eski cevher olup yüzyıllar boyunca en değerli taş olarak kabul edilmiştir. M.Ö. 520 yılında ölen bir Pers prensesinin lahdinde bulunan, bilinen en eski mücevher parçası Paris'teki Louvre Müzesi'nde sergilenmektedir. Üstelik inci eski insanlar için ayın simgesiymiş ve sihirli güçlere sahip olduğu düşünülürmüş. Biliyor musunuz klasik Roma'da yalnızca belirli rütbeye sahip insanların inci mücevher takmasına izin verilirmiş. Edebi olarak inci kelimesinin Latince karşılığı ise 'eşsiz' demektir ve bu, iki incinin birbirine benzemediğinin kanıtıdır. Belki de eşsizliği ifade ettiği için gelinler düğün günlerinde inci takmayı tercih ediyorlar, ne dersiniz?
Gelelim benim için bir inci kadar eşsiz olan ablacığıma; Bugün renk seçimi, takı seçimi, saç modeli ve makyaj tonları bir hayli göz alıcı, peki ya sizce?

 İşte bahsettiğim incilerrr:)
 inci küpeli kolyeli kadın:)
 Kullanılan kahverengi deri kemer kıyafeti günlük olmaya daha yakın hale getirmiş. Ben seviyorum kesinlikle elbiseleri kemerle bölmeyi. Sanki kemer sayesinde şekle giremeyecek elbise yok gibi geliyor bana:) Deneyin göreceksiniz;)
Botları oldukça tarz. Tabi kendisi diyor ki; 'Hamile olmasam bu kıyafetin altına mutlaka topuklu kahverengi ayakkabılarımı giyinirdim'
O şekilde de gayet şık duracaktır eminim fakat bu hali bence oldukça tarz!
 İncilere bir de yakından bakalım!!!
 Burada Kefir sabunundan bahsediyordu:) Yüzüne kullanmadığı dünya markası kalmayan tatlı ablacığım Kefir sabununun cildine çok iyi geldiğini söylüyor, denemekte fayda var: kullandığı sabun ise RADOHA adlı bir kefir markasına ait.
Fitiz Diet Marketten ulaşabilirsinizzzz;)




 incileri bol bulunca ne yapsak dedik ve isteği üzerine çok sevdiği incilerini başına taç yaptık:) Tabi ki gün içerisinde böyle dolaşmadı!Bu detayı belirtmeden geçmeme sorumluluğundayım:)
Bu günlük bu kadar...
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

3 yorum:

pelin dedi ki...

Harikasiniz, fotograflar da mukemmel. Ben olsam tac olarak birakirdim, cok romantik ayni zamanda asi durmus ;)

ckaradasbaykan dedi ki...

elvinim sayesinde ,kendisini fırsat buldukça beğeniyle takip ettiğim Pelin ablaya katılıyorum.Tek kelimeyle harikasınız!!elbisenin rengi,dokusu,incilerin eşsizliği... en önemlisi de böylesine güzel taşıyabilmek! maşallah;)

diyetisyenbegümkuran dedi ki...

kesinlikle süper görünüyor, ama herkes bu kadar taşıyamaz bana bu kadar yakışmaz sanıyorum.. bana ne yakışırdı acaba tarzımı tam bulamadım:)