21 Ocak 2012 Cumartesi

Pudra ve krem

Nerdeyim nerdeyim? Artık burdayım, evet evet uzunnn aradan sonra karşınızdayım.
 Nasılsınız Sevgili Stileo'cular??????? Beni merak eden, artık dön diyen herkese çokkk teşekkürler. Sizin de yokluğunuz farkediliyordu gerçekten. Ama iş yoğunluğu ve bir de sıkıntılı geçen 2 ay :( Çok ciddi şeyler değildi çok şükür ama bulantılar, mide problemleri bir hayli yordu beni. Neyse artık iyiyim diyip bebişimizi üzmeyelim değil mi? :)
Ankara oldukça soğuk bu aralar. Kapalı hava ise içime kasvet katıyor. Kar yağdıkça birbirinden farklı o kar tanelerini gördükçe her ne kadar mutlu olsam da kar sonrasındaki kirli sokaklar ve karanlık hava kıyafet seçimimizi bile etkiliyor.
Bloğumdan ayır kaldığım bu süreçte aslında şevkle yazdığım ve paylaşmak istediğim postlar oldu fakat bazılarında fotoğraf makinamın azizliğine uğrarken diğerlerinde iş yoğunluğumdan çekim yapmayı atladım. Ee görselsiz kuru bir sunum da sadece hayal etmenize kalacağından postları paylaşamadım.
Ne diyorduk? Ben bu gün Ankara'nın kasvetli havasına, yarı erimiş karlı sokaklarına inat toz pembe bir pantolon ve krem ipek bir buluz giyindim. Buluzun kumaşına da sırt detayına da kollarına da bayılıyorum:) Bluzun içine krem rengi derin yaka bir atlet giyinerek sırt detayını biraz gölgelemiş olsam da havanın soğuna biraz olsun meydan okudum:) Belime çok beğenerek aldığım fakat nadir kullandığım kurdeleli yeşil kemerimi taktım. Kemerin rengi bu yılın hit renklerinden. En azından STİLEO'nun hitlerinden:) Geçenlerde bu rengi internette ararken benim her zaman çok beğendiğim bir kombine rast geldim. Civit mavisi gömlek ve yakası kürklü yeşil bir ceket- pantolon. Oldukça şıktı. Hatta görseli indirmişsem sizinle de paylaşayım.
Aaa buradaymış zaten:)
Saçlarımı serbest bırakmayı tercih edip oldukça soft bir makyaj yaptım bugün. Küpelerim ise ablacığımdan:) Yargıcı da bu yıl şahane takılar var hazır indirimdeyken bir göz atın derim.
Aksesuar? ıhhh başka bir şey takmadım.
Bu arada artık 3,5 aylık hamileyim. Bulantılarım kayboldu gibi birşey:) Dün ilk defa bir şeye aş erdim. Ne mi: Vişne suyu:) Bir önceki gün izlediğim bir filmdeki şarap dolu kadeh hatırlatmıştı kendisini, dün akşam gittiğim tiyatroda tuz biber oldu:) Bir baktım duramıyorum hemen vişne suyu içmeliyim diyorum.(Allahım hiç yapmam dediğim şeyleri yapıyorummm) Canım kocacım ve Çağrıcım(ablamın eşi) tiyatro dönüşü aldılar. Ve biliyormusunuz neredeyse 1 lt yi bitirdim. Tabi ki rahat bir gece geçirdim.
Bir ekleme daha yapıp günü kapatıyorum sevgili Stileocular: Bugün Ankara'nın zevkine bayıldığım şık,zarif imaj ve stil danışmanı Aysun KABA, STİLEO ' yu köşesinde ağırlamış:) Sabah işe geldiğimde gazetelere göz atarken bana gerçekten güzel bir süpriz oldu. Kendisine hakkımdaki zarif düşünceleri için çok teşekkür ediyorum.Aysun KABA'yı mutlaka takip edin diyorummmm:)
Bakalım ben bugün nasıl görünüyorum:

Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

4 yorum:

Fido dedi ki...

sen ne güzel gülüyorsun öyle :) umarım çok güzel ve sağlıklı bir 6,5 ay geçirirsin :)
sevgiler,

www.fido-land.blogspot.com

miu dedi ki...

hos geldin :)))

zeys dedi ki...

Bu toz pembe rengini cok seviyorumm cok yakismisss

burcakcll dedi ki...

Elvinim toz pembeler ve küpeler harika olmuş :)