23 Ocak 2012 Pazartesi

aile kırmızısı:)

cumartesi günü yazmış olduğum postuma olan ilgi için çok teşekkürler. Meğer beni itinayla takip edenler varmış hakikaten:) Bir de özleyenlerrr. Sizi çokkkkk seviyorum ve tabi ki sizi kırmıyor elimden geldikçe postlarımı yazmaya gayret edeceğim hakkında söz veriyorum:)
Başlığım neden aile kırmızısı. İlginçtir ki bugün tatlı eşim de ben de ablam da kırmızı üstler giyinmişiz. Sanki sözleşmişiz gibi. Diyeceksiniz 'ee eşinizle aynı evde yaşıyorsunuz anlaşmışsınızdır' hayır hayır yok öyle bir şey. Bildiğiniz benden önce kalkmış üzerini giyinmiş ve ben onu henüz görmemişken gidip üzerimi giyinivermişim:)
Sevimli ve güzel hamile ablacık da bir bakmışım ki üzerine tatlı bir kırmızı bluz giyinmiş. Külliyen yalan değil tamamen hakikat:):)
Çok severim 'külliyen ve hakikat' kelimelerini, tam yerindeyken kullanmak istedim:)
Her birimizin fotoğraflarını paylaşacağım eşim hakkında söz veremesem de ablamın ki kesin;)
Ne mi giyindim?
Lacivert bebe yaka bir elbise aldım geçenlerde. Öyle bir elbise ki sanırım hamilelik boyunca bana sıkça eşlik edecek:) Bu şirin elbisemin beline ince bir kemer taktım. Üzerine de minik bir kırmızı hırka:) Koyu lacivert çoraplarım ve ayakkabılarım ise tabi ki beraberindeler. Aksesuar olarak kırmızı mercan küpelerim ve takmaya bayıldığım laleli yüzüğüm var bugün.Saçlarım oldukça salaş. Makyaja gelince eyeliner ve Chanel 67 ruj:)






Peki tatlı ablacığım nasıl giyinmiş?
Kırmızı askılı bir bluz, siyah krem puantiyeli bir etek ve krem rengi yarım kollu bir kürk. Tabi ki siyah çoraplar ve kırmızı tabanlı siyah topuklu( artık kızıyorlar gerçi topuklu giyinmesine:) ayakkabısı. Aksesuar olarak tabi ki o şahane incilerinden bir kesit:) Saçlar en tepeden topuz:) Makyaj oldukça naturel:)
Şahane şahane,karlar kraliçem benim:)



Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

10 yorum:

minik dedi ki...

Elvin iyi olmana sevindim kırmızılar çok yakışmış,sevgiler..

PINK PRINCESS dedi ki...

abla kardeş çok tatlısınız.sizi arkadaşım Hale sayesinde takip etmeye başladım.diyetisyen hamişlerin hali bu oluyor demek:)ben hamileliğimde bu aylarda yuvarlanıyordum da:))sevgiler..

zeys dedi ki...

Cok begendimmm her iki kiyafeti de kirmiziyi ztn severim cok yakismis:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler sizi özlemişim ben:)

kuvvetli dedi ki...

ikinizde cok guzel gorunuyorsunuz ... kendinize cok iyi bakın elvanın gobegının sismeye baslamasıda gozumden kacmadı :)))

opuyorum sizi seviyorum kıslarrr

Zeynep Efser Başaran dedi ki...

elvin abla çok hüzel olmuş
elvan abla ise tam bir EFSANE

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

zeynepcim teşekkürler tatlım.
tuğbaaa canım çok özledim. Evet artık belli ediyor kızcık kendisini ablama da bana da:) Sıra benimkinde bakalım:)

PINK PRINCESS dedi ki...

bu arada ablanın ayakkabılar nerden acaba?:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

matraş'dan sevgili prenses:)

PINK PRINCESS dedi ki...

Gön sandım:P
bende de çok benzeri vardı onun için sordum.teşekkürlerr sevgilerrr:)