30 Ocak 2012 Pazartesi

Uzun aradan sonra mavı:)

Merhabalar herkese
bugün beraberliğine bayıldığım iki renk ile karşınızdayım. Pardon 3 renk diyelim. Kırmızıyı da unutmadan!
Mavi bir elbise(ama ne mavisi bilmiyorum hatta her zaman yaptığım gibi üstelik bu sefer uyduramıyorum da ... mavisi .... yeşili diye:), siyah bir kombinle karşınızdayım. Elbisemi hafta sonu Mersin'den gelen üniversite arkadaşım Mustafa'nın kız arkadaşına hediye bakarken gördüm. Aslında birine hediye bakarken/alırken hiç adetim değildir kendime bir şeyler almak. Çok beğensem ve son kaldığını bilsem dahi sonraya bırakırım isteğimi. Ama benim tatlı kocam ısrar edince hediye işini de aynı yerden halledince, ben de bir kaç kıyafet deneyeyim dedim girdiğimiz butikte. Yeşil minik puantiyeli bir elbise daha beğenmiştim ama daha sonra bu elbiseyi almaya karar verdim. İkisini almadım çünkü diyorum ya zaten utana sıkıla aldım.Amaç bir arkadaşımıza hediye almak bana kıyafet bakmak değil sonuçta:) Neyse, zaten tatlı arkadaşımın kız arkadaşına da inanılmaz güzel bir bluz aldık.
Elbisemi bugün giyineceğim belliydi zaten:) Çünkü ben öyle aldığı kıyafeti günlerce dolabında bekletebilenlerden değilimdir. Aldığımı hemen giyinirim:) Siyah kendinden desenli minik bir kumaş bolero taktım üzerine beline bir ince rugan kemer ve siyah (Calzedonia) çoraplarım. Çorapların markasını ise özellikle yazdım çünkü bu çoraplar bir harika. Hem inanılmaz sıkı dokunmuş bu nedenle dayanıklı hem de kısacık bir beli var. Hamilelik dönemi için ideal anlayacağınız;)
Peki nerede 3. rengimiz kırmızı tabi ki oje ve rujda. Ee sizce de yeterli değil mi?
İşte bugün böyleyim, bakalım yeni elbisemi ve kombinimi beğenecek misiniz
Bu arada siyah ceketimi de arada giyindim o da fena olmadı;)






 Aşağıdaki görseli şunun için koydum; bu elbise aslında hiç tarzım olmayan bir görüntüdeydi. Yani giyiniyorsunuz yakasından inen pilelerle bol dizde bir elbise görüyorsunuz. 'Minik bir kemer nelere kadir'çalışmamla karşınızdayım:)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

2 yorum:

Bc dedi ki...

elbisenin rengi çok hoş!

http://bcfashionblog.blogspot.com/

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler:)