11 Şubat 2012 Cumartesi

toz pembenın moru:)

Güzel güzel ama çok güzel bir gün, bugün:)
İnanılmaz güzel bir güneş var,ben hala iş yerimde olsam da birazdan Tunalı'da kuzenim baloncuğumla yapacağım yürüyüşü hayal ediyorum:) Tabi çıkmadan bir kaç satır yazıp bir kaç görsel eklemek istedim ki bizi unuttun diye düşünmeyesiniz:P
Dün akşam erkenden uyumuşum, sabah dinç bir şekilde kalktım. Duş sonrası istikamet kıyafet odası ve dolapları:) Ne giyinsem diye düşünürken aradan 3 yıl önce çok çok beğenerek almış olduğum bu pileli elbisem gözüme çarptı. Bebişimizin kız olduğunu öğrendiğimden beri bir kız annesi gibi giyinsem diye düşünüyordum, sanırım bu elbise tam da öyle bir elbise. Üstelik o kadar rahat ki , zaten belli oluyordur...
Rengine bayılıyorum. Bu elbiseyi genelde yazın giyiyor olsam da bugün kahverengi bir çorap, toz pembe uzun bir hırka ve mor bir şalla kullandım. Ama ne yazık ki makinamın şarjı bitti ve şalımla, ceketimle tam takım bir look yapamadım.Tabi bu hali için de hiç yoktan iyidir diyorum. Bakalım toz pembe, mor, kahve birbirine biraz olsun yakışmış mı? :):)
Tabi bir de deri ceketimi de üzerimde görmenizi dilerdim ki böylece botlarım ve çorabımın rengi anlam kazanacaktı. Ama ne yapalım onu da dışarıdakiler görsün:P
Saç makyaj bu sıralar biraz benzer gidiyor. O nedenle o konuya hiç girmiyorum. Saçla ilgili tek önerim ise böyle bir elbise böyle bir kombinle saçlarınızı lütfen dağınık bırakmayın. Zaten bol bir elbise yeterince yer kaplarken saçlarınız da ona eşlik etmesin:) Makyajda ise mutlaka sadelik şart. Ee elbise şirin ise siz de sade olmaktan yana olmalısınız...
Bakalım beğenecek misiniz?


Aksesuar olarak ametist küpe ve yüzüğümü tercih ettim elbisemin düğmelerine uyması açısından. Bir de pembe kuarts yüzüğümü...

Sizleri çok seviyorum
Çok güzel bir hafta sonu diliyorum
ve
İzininizle ben gidiyorummmmm:)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Elbise: Roman (2009)
Hırka: Mango (2008)
Takılar: Zafer Beşikçi

Hiç yorum yok: