14 Şubat 2012 Salı

sıyahkrem-a

Merhabalar herkese:) Yine karlı bir Ankara'dan yazıyorum. Yine mi çiçek diye bir şarkı vardı ya Sezen'in işte ben onu -yine mi kar- olarak bugün itibariyle değiştiriyorum. Bu arada pazar gününe kadar birer derece azalacak olan hava, gün içerisinde - 10 ları bulacakmış, geceleri ise düşünemiyorum:( dikkatli giyinin, lütfen hastalanmayın...
Neyse, keyfimizi bozmuyoruz, tamam belki bir föne gidemiyoruz, yürümek istiyor fakat hamilelik sebebiyle karda kolayca yürüyemiyoruz( çünkü düşeriz diye korkuluyor:)), istediğimiz özlediğimiz kıyafetleri giyinemiyoruz, o zaman biz de usul usul çalışır ve yine yazı bekleriz... (Ne de güzeldir o şarkı. TNK den Yine Yazı Bekleriz'i dinliyorum gözlerim bembeyaz kar'a inat alabildiğine açık.)
Bugün kırmızı giyinmedim ben:) 4 ay önce içine kolayca sığabildiğim siyah chanel kesim eteğimi giyindim. Zaten görünce hatırlarsınız. Üzerine siyah bir atlet ve krem renk hırka kombinledim ve aksesuarlarımla tamamladım. Ama itiraf ediyorum ki bugün itibariyle bu eteğimiz de rafa kalkıyor. Evet oldukça sıktı:( Tek şirin yanı çok severek giyindiğim bu kıyafetin minik kızımı gözler önüne sermesi:) Nasıl da ben buradayım diyor. 
İnsan hamileyken bu tarz kıyafetleri çok ama çok özlüyor onu anlamış bulunmaktayım. Peki vereceğim tüyo nedir? Böyle bir seçim yaptığınızda boynunuza kullandığınız aksesuarı hazır büyük takılar modayken en kocamanından en sarkıntılı olanından tercih etmeniz. Kırmızı ise sadece rujumda var. O da kıyafete renk katmak için.
Fotoğraflar mı evet yoğun bir günün ardından iç mekan ve akşam üzeri. Sonuç: sarı ışık altında olduğu kadar:)





Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden 

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

canımmmm sevgililer günün kutlu olsun..Resimde o tatlı göbüşün yavaş yavaş belli olmaya başlamış çok sevindim...kızın en güzel hediye sana zaten...her gününüz sevgi dolu olsun insallah...

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler prenseslerin prensesi:) Senin de kutlu olsun sevgili eşinle... Evet belli olmaya başladı ve artık o etek dün akşam itibariyle rafa kalktı:)napalım kızcık için herşeye değer...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

kızına isim düşündünüz mü hayatım? :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

2 gün önce netleşti:) MİRA olacak. Anlamı; yunuslara yol gösteren kuyruklu yıldız...
Nasıl? Bu arada söylemiş miydim Derin kardeşimin ismi ve ben vermiştim ismini önerdiklerin arasındaydı çok severim o ismi de:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

vaoowww! çok beğendim bu ismi canım çoook güzel bir seçim olmuş tebrik ediyorum MİRA kulağa çok hoş geliyor,bi kızın daha olursa HİRA koyarsın süper olur... kızım olursa kesinlikle düşünücem bu ismi bende ,veya senden yardım isterim baksana ne güzel isim bulmuşsun...Gerçi fallarda hep oğlun olcak diyolar ama :) benımde içime doğan erkek ama hayırlısı olsun, eli ayagı düzgün olsun gerisi mühim değil...seneye düşünüyorum bende yaşım iyice ilerlemeden :) bu arada face'den eklemedin hala?

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

:)Çokk çok teşekkürler tabi ki koyabilirsin. Bu arada erkek çocuğa bayılırım elimde isim listesi var oldukça erkeğe dair;) mutlaka yardımcı olurum. Hayırlısı olsun dediğin gibi sağlıklı olsun yeterli. ekleyemedim olmadı verdiğin mail adresi ve isimle:(