21 Şubat 2012 Salı

payet moru

Bugün,'Payet Moru' diye bir başlıkla giriş yapıyorum, merhabalar ise ardından geliyor.Yine çok güzel bir hava, keyifli bir kahvaltı ve işe keyifle bir başlangıç...
 Bu gün tatlı hamile ablamı çok beğendim ve o yüzden öncelikle onu sizlerle paylaşacağım. Mor yarım kollu bir bluz altına siyah mat payetli dar bir etek giyinmiş. Siyah çorapları ve mor siyah topuklularıyla uyumun ta kendisi olmuş. Payetli etek de iş yerinde, 'işte böyle giyinilir' demek istiyorum. Zaten biz iki kardeş iş sırasında biraz sınırları zorlayan bir çiftiz:) Sınırları zorlamaktan kastımız ise çeşitlenme konusunda. Kimilerine göre abartı gelebilecek sadece özel günlerde giyinilebilecek kıyafetleri iş kıyafetleri ile harmanlıyoruz. Belli çerçeveler içerisinde kalmak, döpiyeslere sıkışmak bizim hiç ama hiç tarzımız değil:) Gerçi modanın bu çeşitliliği arasında sanırım hala döpiyesle konumunu taşımaya çalışan ve işe böyle gelip giden de yoktur. Olsun ben yine de es geçemeyeyim diye düşündüm;)
Bakalım nasılmış?




 Bu arada süt saatimizdi. Bir yandan sütlerimizi yudumladık bir yandan ayaküstü çekim yaptık:)
Biz öğlen yemeğimizi 13:30 da yediğimiz için 12:00 süt saatimiz. O bardağın kenarındaki kelebekler de anneciğimin kelebekleri biri MAVİ biri MİRA...
 Aralarında kocaman bir ay olduğu için Mavi Mira'dan daha büyük:)

Ben ise,bugün uzun krem penguen elbisemi giyindim. Bu elbisenin bir de gömleğini aldım fakat onun arkası daha uzun ve ben bu modele penguen modeli diyorum. Neden diye düşündüm sanırım zihnimde biraz frak havası uyandırdığından olabilir:) Oldukça rahat ve tam bir hamile kıyafeti diyebilirim. Krem rengine her daim uygun renklerden olan acı kahve çoraplarım, krem uzun yeleğim ve oxford kahverengi ayakkabılarımla sade ve rahat bir seçim yaptım bugün. Şimdi reklama giriyorum: Göbeğiniz canınızı mı sıkıyor, ya da göbekli oluşunuzun bende olduğu gibi güzel bir nedeni mi var yani siz de benim gibi hamile misiniz? O zaman bu penguen elbise tam bu günler için ve size uygun.Gidiyorsunuz H&M e ve indirime girmiş fiyatından hemen faydalanıyorsunuz. :):):)
H&M in ince renkli örgü kemerleri, renkli minik deri çiçeklerinden de almayı sakın unutmayın. Göreceksiniz yeri gelecek:) O kemerler kimi zaman aslına uygun kemer olarak kimi zaman bileklik kimi zaman ise kolye olacaklar;)
Neyse toparlıyorum; saçlarım düz ve dağınık bugün, makyaj ise oldukça soft. Gözümde koyu kahve kalem, yanaklarımda şeftali allık var. Küpeler ise benim değil aslında ablamın:) Bu küpeleri düğününde taksın diye almıştım kendisine ve çok beğenerek takmıştı. Ben de dün akşam ödünç aldım bu elbiseyi düşünerek;) Allahım ablalar ne de güzel varlıklar:)
Buyurunuz bir de bana yakından bakalım...





Gömleğin arkası önüne göre gördüğünüz gibi böyle uzun.


Küpelerim ise Eyfel kulesinin tersine döndürülmüş ve ucuna inci yerleştirilmiş hali gibi:)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

4 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

warya böyle kısacık incecik şeyler giyiyorsun allak korusun ama üşüteceksin hamilesin...ayaklarını sıcak tutman lazım senin...Hiç botla görmedim seni hem bu tarz ayakkabılar giyiyorsun...Kalın kışlık bot giy biraz ya :))

Adsız dedi ki...

iş yerimiz çok sıcak prensesim yoksa hep botlar hayatımızda:)Ama dikkat ederiz tabi ki de:)

Buket Kiziltoprak dedi ki...

Hersey cok guzel.abliskonun gomlegine bayildim nereden ogrenebilir miyim ?

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler efendimmm:)sisley tatlım, sevgiler