14 Şubat 2012 Salı

harıka pazarlar gunesi yakalar:)

Herkese harika pazarlar.Ne şahane bir pazardır bu pazar herşeye rağmen şahane. Biricik kocacığım ve tatlı kızımızla güzel bir kahvaltı yaptık. İtiraf ediyorum biraz fazla kaçırmışım hala acıkmadım düşünün:) Bugün şirin butik marketimiz Fitiz DietMarketteyiz:)Ben ise çok mutluyum. Çünkü canım kocacığımlayım ve güzel bir güneş bizimle:) Bugün pazar özensiz giyinsem de olur diye ise hiç düşünmedim bunu zaten hiç bir zaman düşünmem hatta daha da bir özgür olurum ben pazarları. Çünkü belli standartlar içerisinde giyinmek zorunda değilimdir. Ama hafta içinin rutini beni etkilemiş olacak ki yine seçimimi gömlekten yana yaptım. Krem rengi kol düğmeli erkek gömleği ile piti kareli şortumu giyindim. 'Sen de güneşi görünce abartmışsın' diyenleri duyuyorum:) Ama tabi ki uzun mantom dışarıda beni koruyor. Neyse ben şimdilik kaçıyorum. Bu arada kızcığımızın adı MİRA :) Yunuslara yol gösteren kuyruklu bir yıldız anlamı da:) Biz çok sevdik belki siz de seversiniz...
Kısa bir post bir kaç fotoğraf sizlerle:)

Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: