4 Şubat 2012 Cumartesi

bu etek ıste favorım:)

Merhabalar, yine ben geldim:)
Biraz aralıklı olsa da elimden geldikçe yazmaya çalışıyorum bu aralar. Merak edenler için bildiriyorum 'iyiyim':) Ankara bugün güzel görünüyor çünkü güneş açtı:)Enerjisi hemen farkettiriyor. Benim bebiş de sanırım mutlu oldu, hissediyorum.
Dün akşam üzeri ablacığımla Tunalı'da yürüyüşe çıktık ama amaç daralan bedenlerimize merhem olabilecek kıyafetler bulabilmekti. En yakın yer olarak MANGO ya girdik. Henüz kapanmamıştı(mağaza kapanmadan) bir kaç parça denedik ve içlerinden ikisini aldık çıktık. Bunlardan biri işte bugün üzerimde göreceğiniz tüylü bir etek. Sanırım biz abla kardeş bu yıl tüylü kıyafetlere taktık. Birimiz kürk alır, birimiz ipli tüylü elbise ve etekler......:)
Tüylü eteğimin üzerine beyaz siyah düğmeli bir gömlek beline siyah bir kuşak ve üzerine de siyah bir ceket giyindim bugün.
Siyah topuklu ayakkabılarım da eşlikçileri:)
Saçımı sıkıca topladım. (bir kaç gündür bu modele takmış vaziyetteyim)
Sonra hazırım...
Bu arada ben mağazalara girince hep dikkatimi anne kız alışveriş yapanlar çeker. Derim 'ne kadar şanslılar, inşallah hep böyle devam etsin. 'Ama tabi sonra kendimi hemen toplarlarım çünkü benim de canım ablacığım var.Ben onun için o benim için var sanki. Şimdi niye bu konulara girdin diyeceksiniz; öncelikle sabah gelirken arabada şu şarkıyı dinledim (bir Sezen Aksu şarkısı) Masum Değiliz!Seslendiren ise bu sefer Şebnem Ferah 'tı. Bir hayli duygulandım.Şarkıların içinde bir tek anne kelimesi geçmesi bile bana yetiyor da artıyor sanırım. Azıcık höngür föşür oldum ama sonra bir baktım ablacığımın o güzel gözleri bana bakıyor, sıcacık eli de bana uzanmış. Seni çok özlüyorum annecim:( Seni çok seviyorum ablacım iyi ki varsın.(bak yine aynı şeyi yapıyorum kendime) Offf çok duygusalım bugün.Hani güneşin verdiği enerjii? tamam dönüyorum konuma geri.
Bugün yarım gün çalışıyoruz fakat bir kaç toplantımız var. Cumartesi için şık ama biraz da şirin görünmesi açısından aşağıdaki kombini yaptım. 
Bakalım nasıl olmuşum






Bu arada umarım çok keyifli bir hafta sonu olur. Benden size tavsiye anneciğinizi alın yanınıza ve onunla gezin alışveriş merkezlerini ve mutlaka onun söylediklerini deneyin. Eğer benim gibiyseniz de ablanızı/kardeşinizi de alabilirsiniz. İyi geliyor...
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

9 yorum:

mamba dedi ki...

muhteşeeeem olmuş ama bu çok beğendim bide bıras kıskandım sanırım:D haahaa o kuşağı nerden edindin piki?? mucks!

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

:) canım kuşak eşimin damatlık kuşağı:) hayatlarında bir defa takıp tekrar kullanımıyorlar ne de olsa diye ben kullanıyorum. Damattan almıştık 2 yıl önce ama her dönem bulunabilir;) bir tane edinmek lazım özellikle pantolon gömlek kombinasyonlarında çok hoş ve maskülen duruyor, sevgilerrrr

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

bu arada bu kuşağın farklı renklerini de Suare Butik çalışıyor. Sipariş verebilirsin. Blog adresi de hatta designsbykuvvetli.blogspot.com. takip etmeni öneririm eğer etmiyorsan. sahibi Tuğba çok tatlıdır:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok güzel olmuşsun nasıl şeker bir etek öyle bayıldım...Gömlekte ayrı bi güzel canım...

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

etek çok cici değil miii:) ben de çok sevdim çok teşekkür ederim. Fakat bir kusuru var tüy döküyor:):):)

Duygu Senyurek dedi ki...

Merhaba etegine bayildim:)
Blogunu yeni kesfettim
Uyeyim:)
Ben de bekelrim bloguma
Sevgiler
Duygu

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Merhaba çok teşekkürler, beğenin, takibin içinn:) Çok eski değilim ondandır,ben de seni takip ediyorum bugün itibariyle zevkle:)Sevgiler

What's Next dedi ki...

aman tanrımm bu etek çok tatlı! blazerla dengelenmiş, çok çok hoş gözüküyorsun!
sevgiler ;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

iş sırasında dengelemem şart:):) yoksa bir yönetici için pek iddalı olabilir. Beğenmene çok sevindim çok teşekkürler, sevgiler;)