25 Şubat 2012 Cumartesi

kutlu kutlu dogum:)

Merhabalar herkese bir haftanın daha sonu geldi. Bazılarınız dünden itibaren hafta sonu izinlerini kullanmaya başlamış olabilir, bazılarınız bugün öğlene kadar çalışıyor olabilir bazılarınız hafta sonu bile çalışıyor olabilir ya da bazılarınız hafta içi bile çalışmıyor olabilir:)
Ben 2. kategoride olanlardanım. Yani bugün öğlene kadar çalışıyorum. Öğleden sonra keyifli bir sofra hazırlamayı düşünüyoruz, akşamki misafirlerimiz için:)
Ne anlatacaktım nereye geldim. Başlıktan da anlaşıldığı gibi bir doğum günü kutlaması mevcuttu dün akşam. Hayal Kahvesindeydik hepberaber. İnanılmaz keyifli bir grup olan FUNK ALATURKA yi dinlemeye gittik tatlı ablacığımın doğum günü bahanesiyle. Hala dinlememiş olanlarınız varsa kendilerini ve o tatlı solist Ödül ü daha fazla mahrum etmeyin kendinizi demek istiyorum. Müzik dünyasının ödülü onlar  bize:) Ankara'yı çekilir kılan grup diyebilirim. Hazırlandık ve çıktık saat 10:30 gibi oradaydık. Hayal Kahvesi gayet keyifli bir yer olmuş. İnanılmaz kalabalıktı. Bütün gece iki hamile sallandık durduk:) Ödül ise geleceğimizden haberdardı.Bizi unutmayarak sahneden 'aranızda 2 tane hamile olması lazım Elvan ve Stileo(Yalnız Elvin değil Stileo:) nerdesiniz? diye seslendi. Tabi biz yihuuuu diye karşılık verdik. Herkesi göbeklerimize dikkat etmeleri için uyardıktan sonra o muhteşem performansına geçti. Ne yazık ki bugün çalışacak olduğumuzdan 2. yarısında ayrıldık Hayal Kahvesinden ve Funk Alaturkadan:(Umarız en kısa sürede yine dinleme fırsatımız olur siziiiii:)

Gelelim doğumgünü detaylarına.Doğum günü pastamızın üzerinde Mavi Deniz(tatlı yeğenim) e hitaben bir deniz kızı vardı:) Hem eğlenceli olsun hem de anlamlı olsun mahiyetinde Suzan'la seçmiştik pastayı:)



Tatlı ablacık siyah beyaz gri payetli siyah bir elbise giyinmişti. Saçları kırık fön ve pembe tonlarda bir makyajla yanımızdaydı. Üzerindeki elbiseye hatta onun da üzerindeki siyah kürke ve uyumlarına bayıldım. Beni zaten biliyorsunuz düş giyindiklerimi paylaşmıştım. Herkes çok şık şirin gelmişti. Tek sorunum kimseyi fotoğraflayamadım kıyafetleriyle. Çekilebildiklerimizi ekleyeceğim ama sanırım pek birşey anlaşılmıyor.




Sadece bayanlar değildi şık olan misal prens Charles pardon Çağrı da eşinin doğum günü nedeniyle şıkşıkıdımdı. Kocacığım Emrah ise kot gömleği beyaz sweat badisi ve camel rengi pantolonuyla gönlümde taht kurdu:) Yeni imajı olan bıyıkları ise oldukça muhabbet konusu oldu:):) 

 Alttaki poz da Stileo içindi:):)

Gecenin beyaz kelebekleri Suzan ve Gülşahdı. Gülşah'ın yakasındaki güle bayıldım:)

Cemileee tatlı arkadaşım şahane bir model verdirmiş saçlarına. İnanılmaz yakışmıştı yüzüne. Yine tabi ki cicili biciliydi.


Ya ben sanırım bu gurpla her gün beraber olsam hiç sıkılmam. Hepinizi çok ama çok seviyorum iyi ki varsınız




Bir de Zeynep Hanım yine harikaydı. Nasıl bir dinamizm nasıl bir hoşluk. İyi ki yanyana geldi masalarımız ve karşılaştık. Tekrarını aynı masada yapmalıyız anlaşıldı:)

Mira ile Mavi ise bütün gece oynayıp durdular teyzeciğin demesine göre ilk danslarını ettiler:)


İşte geceden yamuk yumuk da olsa kareler:)
İyi ki doğdun ablacık iyi ki varsın,
Seni çoooook seviyoruz farkındasın:)
Sevgilerbenden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: