17 Şubat 2012 Cuma

nostaljı rüzgarı:)

Kızım ve ben karşınızdayız bugün:)
Neden böyle bir cümle, başlangıç cümlemiz? Çünkü inanılmaz şişkin vaziyetteyim. Ama şişkinliğime aldırmadan bel kısmından birleşen krem ipek bir elbise giyindim bugün. Yani bebeğime dost göbeğime inat:)
Not: Şişkinlik hissettiğiniz günlerde elbise seçimlerinizi bel hızasından büzgülü, dikişli elbiselerden yana kullanmayın. Çünkü kendinizi daha şiş ve karnınızı daha belirgin hissedeceksinizdir!
Üzerimde göreceğiniz, normalde diz altı bir elbise. Fakat ben kumaşının inceliği sayesinde kendisini birazcık toparladım. Birazcıktan biraz fazla olmuş kabul ediyorum:)Dolabımda unutulmaya yüz tutmuş fakat tarafımdan çok sevilen bu elbiseye yeniden bir hayat vereyim diye düşündüm. Beline siyah kalın bir kurdele kullandım, üzerine ise yine aynı kremden incecik bir hırka. Siyah çoraplarım ve siyah aksesuarlarım ise yanında...
Saçlarımı oldukça tepeden ve büyük bir topuz yaptım. Geçen bir blogger arkadaşım da yazmıştı tam bir' balerin topuzu' yaptım onun da deyişiyle.
Makyaj;
 bu kadar soft bir rengin yanına belirgin bir göz makyajı olur görüşündeyim. (Kirpikleriniz açık renk ve az ise benimkiler gibi bu tarz kıyafetlerle mutlaka koyu renk göz makyajı deneyin.) Allık ve ruj çok belirgin olmayadabilir.
Çok rahatsız etmeyecek topuklara sahip rugan topuklu ayakkabılarımı giyindim. Tabi dışarısı için mümkün olmayan bir seçim bu. İşte bu nedenle dışarıda mecburi istikamet; kar botları:)Anladığınız üzere yine her yerde kar var:)
Bu arada MİRA cığım hızla büyüyor sanırım ya da ben öyle hissediyorum. 4.5 ay olduk artık. Yani yaş otubeş misali yolun yarısını tamamlamış vaziyetteyiz... 'Kızcığım bir an önce doğsan da süslü süslü giydirsem seni:)'
Tüm takipçilerime çok sevgiler, sizi çokkkk seviyorum
İşte böyleyim bugün...




bahsettiğim kalın kurdele:) bir nevi sabitleyici görevinde!



Bir kaç bale hareketi mi göstersem acaba diye düşünmedim değil:) Saçlar boşa gitmesin değil mi:):):) nasıl da bilmiş bilmiş poz vermişim
yapıp yapabileceğim işte bu iki hareketten ibaret aslında:)
 Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden


3 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Güzel bir hafta sonu diliyorum cnm, kocaman öpüyorum güzel anne ;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler bitanem sana da:)öpüyorum

Adsız dedi ki...

herzamnaki gibi harikasın kızınla birlikte sağlıklı günler geğirmen dilegiyle.....